Farmen
Jag hoppas också att Stina blir kvar oavsett grälen för gräl kommer det vara hela tiden med någon av deltagarna.
Nu får man se om alla tröttnar på Maria som storbonde. Hon pratar i ett så det kommer nog inte vara kul.
Tror nog att Hasse tröttnar först och tar över rollen igen eller Robban.
Stina går för sig själv och är utesluten av gruppen vilket är fel. Hoppas bara att hon inte väljer att gå ut själv och att dom tar med henne igen. Alla var emot Linnea första veckan, men hon är med gruppen nu.
Om det tre från skogen kommer in så kommer det att bli förändringar. Ska bli så kul att se Hasses min när det kommer en ny karl som är duktig på att leva lant liv.
Stina har varit lugn, men Linnea är orolig att det är hon som blir förste kämpe och med all rätt hon är så lat så man blir arg.
Det verkar som att när djuren kommit in så ha alla massor att göra och ingen hin ner bråka.
Jag tycker det är konstigt att det är för andra gången som gårds karln tar över storbonde rollen. Bettan kör på som om hon var den som bestämde. Men det skadar inte att hon skriker på Linnea och Alex för dem är lata och borde få straff för det.
Hur är det med er andra ni skriver som ingenting?
Jag själv kommer att vara borta några dagar så jag hoppas att ni skriver om era tankar kring Farmen och vad som händer där för jag kommer inte att hinna se på Tv.