Farmen
I kvällens program hade man velat se mer av deras familjer, men det blev bara en liten stund.
Har ni tänkt på att farmarna byggde en jättefin badtunna, men inte använt den en endaste gång.
I kvällens program hade man velat se mer av deras familjer, men det blev bara en liten stund.
Har ni tänkt på att farmarna byggde en jättefin badtunna, men inte använt den en endaste gång.
Hoppas nu i kväll att man får se av deras familjer mer.
Tror även att flera får vara med i tinget då det är sista veckan som börjar. Inger ska välja sin andre kämpe vem tror ni det blir.
Jag hoppas att Hasse kan ta ut Kalle och det med råge.
Min önskan är att Niklas tar hem Farmen.
Jaa spännande nu börjar det :)
Ohoj jaja Linnea, Alex och Stina fick förhöra deltagarna.....Jaha nu undrar man verkligen vem dem kommer och ge förtur att gå direkt till final. Hoppas att alla bestämmer Niklas, men dom pratade om att Kalle var värdigare eftersom han har varit så många gånger på tinget.
Kalle av alla NEJ han ska ut.
Nu får man verkligen hoppas att Niklas vinner och han borde ha gått framför Kalle och visat "nu har jag fler amuletter än du gam hals" du har skrutit att du har så många amuletter så du fått gam hals. Men helt klart så är Niklas snäll och gör inte sånt.
Jag hoppas att ställningen blir
Niklas 1
Maria 2
Hasse 3
Jerry 4
Jaaaaaa från dag ett sa jag att Niklas vinner Farmen och ja han gjorde de. Är så glad för hans skull.
Vill även tacka er som ville vara med och skriva på denna tråd och önska er en god fortsättning.
Niklas har varit hela tiden sig själv. Inte gnällt eller höjt rösten jobbat bra. Han har varit snäll med alla och det kände jag på mig när programmet började att han är den värdige vinnaren och han vann. :)