Inbillande testnarkoman?
Har du testat idag?
Har du testat idag?
Har du testat idag?
Tycker mej se ett sträck!.. känner du något?
Jag ser de helt klart! Gud vad spännande.. semester eller bor du borta? Annars så njut av semestern.. ????
Själv har jag gett upp testandet och väntar på mens.. noll symtomer.. och har alltid kännt innan.. ????
Innan v 5-7 tar fostret ingen näring.. Så passa på nu i stället med ett glas vin och god mat! Sen dröjer de ????
Har varit gravid minst fyra ggr innan.. Och blir alltid täpt i näsan och svimmar.. och det är innan BIM.. hade ju posetiva ÄL hur länge som helst.. men lite sex.. men typ lör/sön? Så bör märka/känna NÅGOT... eller få posetivt test? Livmldertappen e framåt lite mjuk och lite öppen..
(Och jag är pigg och fixar 5-6h sömn per dygn med mkt redbull, något som heller aldrig gått innan, och jag är inte känslig för dofter..)
Men snälla, ta det lugnt och njut av semestern istället! Om der skulle vara så att du är gravid så mår embryot inte bra av all denna stress! Du blir heller inte mer eller snabbare gravid för att du tar nytt gravtest hela tiden! Vänta tills mensen ska komma och testa igen då, ta det lugnt fram tills dess, och lev som vanligt!
För övrigt så kan symptomen du listade vara tecken på graviditet, men det kan även vara placebo/önsketänkande och/eller stress, och stress verkar du bära på väldigt mycket just nu!
Du är gravid :) rosa tydlig streck
Jag tror också att du är gravid!
Kan nån kika på ett nytt äl-test?
Håller på att bli tokig snart.. har haft starka test i flera dagar ca 3.
Har nästan alltid 28 dagars cykel, och enligt p-Tracker borde jag haft äl för 3 dagar sedan. Har 11 dagar till mens nu. Har även haft äl flytningar som börjat avta.
Vi har myst så mycket vi orkat och nu börjar orken ta slut.. haha
Men NU måste väl testet va positivt?
Ja det blir nog imorgon istället. :) hoppas på att stickan är svagare imorgon. Jag hade ont i ca 3 dagar, och det var när appen visade att äl skulle vara, men man kanske kan ha ont ett tag innan ägget släpper.
Nä, blir det inget denna månad så kör vi nog varannan-var tredje dag nästa månad :)
Det kändes som att det blev lite panik dom dagarna som appen visade och så var det ändå fel dagar :)
Det är ju så spännande med tester och väntan osv, fast jobbigt också, man är ju lite knäpp :P
Tack så mycket för svar!! :)
Det ska jag göra :)
Hoppas ditt blir starkare imorgon!
Det är säkert livmodern som växer. :)
Herregud sån "mensvärk" jag hade med första barnet innan jag plussade, jag fattade inte alls att jag var gravid då. :P
Så man kan ha väldigt ont utan att nåt är fel :)