Inlägg från: Mojligtvisgravid |Visa alla inlägg
  • Mojligtvisgravid

Inbillande testnarkoman?

DevilsDaughter skrev 2017-01-10 16:59:23 följande:

OK, min mens har blivit försenad varje gång jag tagit ut spiral, koppar. Men du har ju faktiskt testat positivt så vore ju väldigt konstigt om det inte skulle stämma. Jag skulle testa med både clear blue early imorgon och babyplan och är det negativt så skulle jag testa med kiss nr två innan jag "gav upp"..

Jag gillar dig! Vi tänker rätt lika, jag vägrar att ge upp iheller. Jag hade hormonspiral, kanske annorlunda. Haft ont i brösten sedan ägglossning, inte samma smärta som innan mens, utan det känns som små mjölkkörtlar som svält upp. Min ryggvärk är mildare men den finns fortfarande där. Även yrsel och illamående men det kan vara för att jag trappar ner SNRI också.
  • Mojligtvisgravid

BIM+3 idag, fortfarande ingen mens men blankt negativt på babyplans tidiga. Inga svullna bröst längre. Börjar ana tidigt missfall, kemiskt missfall.

Kära mens, var är du? Jag har aldrig velat ha dig så mycket som nu!

• Mojligtvisgravid

BIM+4, ingen mens men kanske en implantationsblödning?

Har massor av flytningar som påminner om ägglossningssekret?!

Fick dessa små stänkblödningar igår och imorse, nu har jag inget. Jag fattar ingenting. Bifogar bild, hoppas på att ni inte äcklas. :)

• Mojligtvisgravid

Nu behöver jag hjälp.

Jag är BIM+5 idag och jag har fått sjukt mycket ägglossningssekret så jag valde att göra ett ÄL-test och det kunde inte bli mer positivt, WTF?!?! Tog samtidigt ett gravtest och fick negativt. Hur är det ens möjligt att ha ägglossning Två gånger per cykel?!?!

• Mojligtvisgravid
    DevilsDaughter skrev 2017-01-13 16:12:50 följande:

Vad konstigt.. Men ha sex då för säkerhetskull ;)

Håller med, verkligen konstigt.

Japp, jag fick ringa till sambon och be honom komma hem från jobbet. ;) Vi ska göra det imorgon igen och övermorgon. Nu måste jag fan bli gravid. Men detta var den konstigare cykeln jag någonsin haft.

Om man jämför min starkaste ägglossningsticka från den 25/12 och den från idag så ser det ut som om den idag är mycket starkare. Tog ett nu precis också, det var stark men inte lika mycket som idag kl 14. Clearblue lurade mig totalt, den visade O i rutan men det fanns två tydliga streck. Aldrig mer CB ÄL-test!

• Mojligtvisgravid
    Khaleesi85 skrev 2017-01-13 18:54:45 följande:

Du är inte gravid då och att det är därför ältestet ger utslag?

Nix! Jag testade för både HCG och LH, det visade bara positivt på LH. Jättekonstigt! Visste inte ens att det var möjligt.
  • Mojligtvisgravid
    Anonym (Kp) skrev 2017-01-14 10:30:45 följande:

Hur går de?! Jag försöker läsa av mina... min e bortrest i 10dagar... ???? Hade sex 8/1

Första äl test 9/1 sista igår.. igår vattniga flytningar så fick byta trosor på kvällen ????. När tror ni ägget släpps?? Finns de nån chans? Blivit gravid innan lätt.

Shit vad starka utslag!!! Heja dig! Hur dags på dygnet testade du? Mina ser ut såhär:

Igår och idag, tiden står.

• Mojligtvisgravid
    Mojligtvisgravid skrev 2017-01-14 17:25:23 följande:

Shit vad starka utslag!!! Heja dig! Hur dags på dygnet testade du? Mina ser ut såhär:

Igår och idag, tiden står.

Hoppsan svejsan, upp o ned bild med det gör förhoppningsvis inte så mycket!
  • Mojligtvisgravid
    Anonym (Kp) skrev 2017-01-14 17:38:17 följande:

Vad konstigt de va svagare där..?

Spelar ingen rolm vilken tid på dygnet jag testat.. nu tog dom slut så köpte CB.. fick en glad gubbe.. tror du äl har varit eller kommer..? Jag hoppas ju den har vart nu för annars är de kört.. Dock värdens värk i magen nu.. men tycker tappen vart lite hårdare... så ska jag iväg idag och dricka alkohol.. hur påverkar de? Vill inte försämra något.. men måste ju leva också..

köpte du den med blinkande och fast gubbe? Min CB var helt värdelös. Jag ska ringa till de på måndag.

Jag tror jag får som starkast kl 14. Den som är svagare är kl 18. Jag läste någonstans att när man ser de två starkaste på stickorna så sker ägglossning inom 12-36 h. Så din har troligen redan släppt men det kan bli förskjutet också. Kroppar är så konstiga, haha! Angående alkohol så är det lugnt för det är så pass tidigt, embryot har inte fäst sig än. Jag har läst att från v. 3-4 så börjar fostret dela blod med mamman, så ha det så skoj ikväll! :)
  • Mojligtvisgravid
    Anonym (Kp) skrev 2017-01-14 10:30:45 följande:

Hur går de?! Jag försöker läsa av mina... min e bortrest i 10dagar... ???? Hade sex 8/1

Första äl test 9/1 sista igår.. igår vattniga flytningar så fick byta trosor på kvällen ????. När tror ni ägget släpps?? Finns de nån chans? Blivit gravid innan lätt.

Jo jag tror lätt att ditt har släppt. Först kommer äggviteslem sen vattnigt slem till slut torrt.
Svar på tråden Inbillande testnarkoman?