Inlägg från: Mojligtvisgravid |Visa alla inlägg
  • Mojligtvisgravid

Inbillande testnarkoman?

Anonym (Kp) skrev 2017-01-16 09:11:20 följande:

När har du nästa BIM?

Jag måste ha mkt hormoner.. positiva äl än.. liiiite hårdare tapp men även flytningar än..?!? Konstig kropp!

Jag vet faktiskt inte längre. Enligt beräkning så hade jag BIM 8/1, jag har fortfarande inte fått mens.... jättekonstigt. Måste vara hormonspiralen som spökar. (Uttag 14/12).

Jag har dock haft två ägglossningar. Denna veckan och i december. Men jag tror inte den i december släppte något ägg. Någon kunnig som kan hjälpa mig tyda?!?!

• Mojligtvisgravid
    Anonym (Kp) skrev 2017-01-17 15:03:16 följande:

Säger dom inte att man ca 2ggr om året ej släpper ägg...? Hade du spiralen länge? Släpptes nog inte då kanske pga hormoner kvar? Gjort något nytt gravtest?

Jag har typ redan gett upp.. känns inte som spermierna kan leva så länge.. och kan haft äl ons-sön fick ju även utslag lördag på Cb... gjort gravtest idag å de är så dött det kan.. ???? (Vad hade jag trott egentligen liksom?!)

Livmodertappen e stängd nu i allafall.. vilket den borde vart tidigare om jag inte hade ÄL i helgen.. dock har jag värk i magen än.. och fick gå in på toa å grina en skvätt pga en låt på radion?!? (Typ ööööh?!) har flyt ingar än.. brukar avta för mig.. men tror jag överanalyserar.. lär få extrem mens och typ en svampinfektion.. ????????????????...

Jag hade bara spiralen i ett halvår, så det känns konstigt ifall det tar lång tid att få allt återställt. J jag har gjort gravtest igen och det är negativt. Så himla konstigt.

Har du samlag varje dag under ÄL? Jag hade också ÄL ons-sön så vi får följa varandra.

Förklara för mig hur livmodertappen är stängd?! Jag försökte känna idag och jag hittar inget hål som kan stängas och öppnas?
  • Mojligtvisgravid
    DevilsDaughter skrev 2017-01-17 15:57:04 följande:

Ofta känns hålet som kan vara öppet bara som en liten grop när den är stängd. Så är den riktigt stängd kn det vara svårt att känna alls.

Jag tror på att inte ha sex varje dag utan varannan till var tredje. När vi försökte med vårt första barn så hade vi försökt i ett år med att bombadera varje ägglossning. Testade att ha sex var tredje dg och blev gravid den månaden. Säkert slump men kan inte låta bli att tro på det lite grann.

När vi lämnade vår häst för betäckning så sa hingstägaren att de alltid låter hingsten betäcka stoet varannan dag under stoets brunst, om det betäcks varje dag så blir det massa gojs (sperma) i vägen för nästa omgång. Så låter mn det gå en dag emellan så rensas det ut ordentligt mellan varje gång. Det vr ju hennes teori så jag vet inte hur mycket sanning det ligger i det :)

Nu sista barnet så hade vi sex varannan dag oxh försökte pricka så att vi hade sex precis efter ägglossningen, samma dag som äl men efter att den skett och jag blev gravid på första försöket. Men det kan ju också ha varitslump.. det är ju mkt annat som också ska stämma överens.

Ja det kändes domen grop, dessutom var den ganska hård.

Vad tror du om mina ÄL-tester?

Intressant det där med varje dag sex, jag kommer inte orka varje dag nästa gång om det inte tagit nu,
  • Mojligtvisgravid
    DevilsDaughter skrev 2017-01-20 09:33:06 följande:

Haha va roligt! 'Grattis!

Tack!

Tänk så är det spökstreck som förra gången? Eller så blev jag gravid förra gången men fick missfall?

Jag har konstig cykel i allafall, det kan vi konstatera.
  • Mojligtvisgravid
    DevilsDaughter skrev 2017-01-20 10:57:18 följande:

Jag tolkar det som att du varit gravid hela tiden... men håller med, det verksr jätteskumt allting..

Men jag fick ju negativt en bra period efter första "plusset". Men om jag är från första plusset, då är jag i vecka 6? Då bör testet vara starkt nu?
  • Mojligtvisgravid
    DevilsDaughter skrev 2017-01-20 12:03:23 följande:

Ja det är verkligen jättekonstigt, men å andra sidan om du skulle blivit gravid efter sista ägglossningstesten (troligtvis ÄL 16:e) så är du på max 4-5 dagar efter ägglossning och det är nästan lika otroligt det.. Fast iofs så blev ju ÄLtesten svagare efter din stegring så ja det är verkligen konstigt detta! 

Jag återkommer med mer info! Imorgon blir det en Clear Blue på morgonen!
  • Mojligtvisgravid
    Mojligtvisgravid skrev 2017-01-20 13:26:21 följande:

Jag återkommer med mer info! Imorgon blir det en Clear Blue på morgonen!

Nu då?!?

• Mojligtvisgravid
    DevilsDaughter skrev 2017-01-21 19:34:13 följande:

Är det sådant som ska bli plus i stora rutan om det är positivt?

Nä bara ett streck i mitten, samma håll som kontrollstrecket.
  • Mojligtvisgravid

Jag testade med predictor early idag och det var NEGATIVT! Vad är det som händer egentligen?!? Ja blir galen snart.

20/1Babyplan early: Svagt positivt

21/1Clear blue early: svagt positivt

23/1Early predictor: NEGATIVT

BIM är nu till helgen, vet inte exakt vilken dag men troligen på söndag. Man blir ju inte klok på dessa #%! Tester. Slösat mer än 1000:- på tester på bara dec-jan och det lär blir fler.

Angående digital CB så kommer det inte synas förrän nästa vecka, OM jag nu är gravid. Jag är rejält förvirrad nu.

Svar på tråden Inbillande testnarkoman?