Inbillande testnarkoman?
Utan tvekan ser man ju streck på båda!!!!!!:) hoppas!!!!!
vad tror ni om mitt?är på bim-6
Utan tvekan ser man ju streck på båda!!!!!!:) hoppas!!!!!
vad tror ni om mitt?är på bim-6
Haha men tror du verkligen mitt är positivt :O livrädd för spökstreck.. aldrig fått spökstreck innan iofs, o man har ju alltid verkligen försökt hitta ettt streck.... haha så jaaa kanske.. Ska ha min mens på tisdag så vi får väl se!!!
Hahaha det är rfsu test! köp!!! så kanske du också får glada streck, för de beror ju på vilket test man använder menar jag ;) haha!
Supersvagt plus igen, mycket svagare än igår. Kanske missfall? :(
Man tycker ju nästan att det ska bli starkare och starkare med Nix. Idag Bim-1, man bör se något eller vad tycker ni?
Lägg upp en bild :)
Tror inte du ska oroa dig, och som jag skrev innan, kanske testar du starkare på eftermiddagen? Testa igen ikväll!
Testade du nu eller när du vaknade?
Annars kanske urinet inte hade samma koncentration idag heller..
Lägg upp en bild :)
Tror inte du ska oroa dig, och som jag skrev innan, kanske testar du starkare på eftermiddagen? Testa igen ikväll!
Testade du nu eller när du vaknade?
Annars kanske urinet inte hade samma koncentration idag heller..
Jag testade positivt med testa tidigt-tester, de vanliga testen dröjde det lite längre innan det blev positivt. Har du något loyds apotek i närheten, vet att de har ett testa tidigt test av eget märke som är väldigt känsligt.
Tjejeeeer! Kan inte ni hjälpa mig??
Bim är 9-12/1
Clearblue early som är öppnat.
Tycker jag ser något i mitt av min nagel??
Åh tack så hemskt mycket! Ska testa med morgonurin imorn :D
Dessa två test har jag gjort idag.. ser jag två streck eller ser jag i syne? Fick negativt på CB-digital nu på dagen :(
Tror absolut du är gravid! Jag brukar alltid få starkt plus på "vanliga" test vid min BIM ÄL+10 när jag varit gravid. Denna sista gången fick jag negativt på ÄL+10, dagen då jag får min mens, men jag testade sedan med urin nr 2 med extra känsligt test och fick positivt. Fortsatte flera dagar att testa med vanligt test men det ville inte bli positivt, tror det iaf tog en vecka innan det svaga strecket dök upp även där. Är i v 30 nu :)