Inlägg från: Mojligtvisgravid |Visa alla inlägg
  • Mojligtvisgravid

Inbillande testnarkoman?

DevilsDaughter skrev 2017-01-08 11:26:55 följande:

Absolut!: Jag skulle testa med vanliga test så länge, digitalet måste man ofta vänta lite längre med innan man får positivt på. 

Jag som läste någonstans att digital var känsligare. Man blir så ledsen.
  • Mojligtvisgravid
    DevilsDaughter skrev 2017-01-08 15:32:55 följande:

Nej det stämmer inte! Tvärt om är det!

Jag har slut på tester nu, måste köpa fler, ska beställa idag så ska jag testa när jag har fått hem dem. Uppdaterar er i veckan. Hoppas på att HCG syns om en vecka.
  • Mojligtvisgravid

Hur går det för er?

För min del så intalar jag mig själv att det inte har tagit något, för att inte bli rejält besviken när tant röd kommer. BIM+1 idag då, fortfarande ingen PMS. Dock är min ryggvärk inte lika kraftig som för några dagar sedan, inga tecken på att mensen ska komma iheller...

Har gjort en stor beställning med ÄL-tester och gravtester för nästa cykel men hoppas ändå på att det är något som gror där inne.

• Mojligtvisgravid
    DevilsDaughter skrev 2017-01-09 20:37:51 följande:

Vill eg inte ge dig falska förhoppningar om det nu inte skulle va ngt, men tror ändå du e gravid :) Hoppas du inte la alltför mkt pengar på tester ;)

En liten liten del av mig säger att jag är det, trots alla negativa svar. Men det kan vara att jag plussade tidigt och fick kemiskt missfall kanske? Jag hoppas att jag är gravid. Dock 600:- fattigare... :P

Tror du att man kan se det ifall jag gör VUL eller blodprov? Är livrädd för nålar så vill undvika så gott det går...
  • Mojligtvisgravid
    Anonym (En till testgalning) skrev 2017-01-09 22:21:13 följande:

Men Åå, bilden hamnade åt fel håll o det syns ett supersvagt rosa i verkligheten, som kom upp direkt. Saken är den att jag testade med PE igår morse, och det var helblankt. Undrar om det är vanligt med spökstreck på dessa?

Jag testade ju med Babyplan tidiga oxå, fick också rosa streck, det kanske är så att det är vanligt med spökstreck? Då förlorar jag hoppet på att jag e gravid denna månad.
  • Mojligtvisgravid
    Anonym (En till testgalning) skrev 2017-01-09 22:40:10 följande:

Syntes ditt tydligt? Det kom upp direkt på mitt men jättesvagt. Ska testa imorgon bitti igen. Vet inte om min ägglossning var senare än jag trodde kanske.

Ja det syntes ganska tidigt, men jag hann bara testa med mina två babyplan stickor. Har beställt nya som kommer imorgon så vi får se. Jag har testat stickor som mäter 25 miu/ml och där såg man ingenting. Samma sak med CB Digital, stod "ej gravid". Men det krävs högre halter HCG för att digital ska fungera. Men jag tycker att det är lite konstigt, om jag fick svagt svagt plus bim-3, då bör man ändå se starkare streck imorgon Bim+2?
  • Mojligtvisgravid
    Anonym (En till testgalning) skrev 2017-01-09 23:34:38 följande:

Ja imorgon borde de vara starkare! Vid min förra grav testade jag jättesvagt på bim-4 men bim+2 var det starkt plus. Håller tummarna för dig!

Tack, jag håller tummarna för dig med!
  • Mojligtvisgravid

Nu j*vlar!

Beställt hem ett gäng olika tester för nästa cykel igen.

Negativt idag på BIM+2, jag tycker ändå det bör synas lite mer nu om jag var gravid, eller DevilsDaughter?

• Mojligtvisgravid
    DevilsDaughter skrev 2017-01-10 13:46:28 följande:

Men fortfarande ingen mens? Jag tror du är gravid, du har ju testat svagt positivt.. Har du inget apotek som säljer testatidigt test? (ej clear blue el rfsu då de inte är så känsliga). Loyds eget märke har ett testa tidigt som är väldigt känsligt och sen vet jag att det finns ett till men kommer inte ihåg vilket. 

Nix ingen mens, men jag tog ut min spiral i december, det kanske inte är regelbunden än. Totalt blankt idag. Inte ens en liten skugga. Tröttsamt. Jag ska testa med babyplan imorgon igen, samma känslighet som den jag plussade på.

Om det inte visar något, var i tusan är min mens?!?!
  • Mojligtvisgravid
    DevilsDaughter skrev 2017-01-10 13:46:28 följande:

Men fortfarande ingen mens? Jag tror du är gravid, du har ju testat svagt positivt.. Har du inget apotek som säljer testatidigt test? (ej clear blue el rfsu då de inte är så känsliga). Loyds eget märke har ett testa tidigt som är väldigt känsligt och sen vet jag att det finns ett till men kommer inte ihåg vilket. 

Fast jag har en Clear blue early, den mäter 10 miu/ml som babyplan
Svar på tråden Inbillande testnarkoman?