Inlägg från: Ser0tonin |Visa alla inlägg
  • Ser0tonin

Zopiklon?

Det kommer förmodligen visa på spår av bensodiazepiner då Zopiklon är Benso-besläktat. 

• Ser0tonin
    klyban skrev 2016-12-29 19:37:42 följande:

Man berättar givetvis att man medicineras för sömnlöshet och tar en insomningstablett vid lämnandet.
    Svårt och se detta ska vara en i fatet, men ibland är detta lite godtyckligt, kanske man blir tvungen att presentera ett läkarintyg.
    Det man är intresserad av är intag av olagliga droger.

Har man inget recept på det som visas på testet så räknas det som olagliga droger. Det kan hända att dom vill ha en förklaring till det positiva utslaget på bensodiazepiner.

Såg nu att det var en vecka sedan han tog dosen. Då är risken liten att dom hittar några spårämnen :) 
  • Ser0tonin
    Anonym (Bbngvll) skrev 2016-12-29 19:59:32 följande:
    Jag tror också risken är väldigt liten. Men zopiklon är ju inte ens benso så varför skulle de ge utslag på de?
    Det beror på vilka tester det gör. tar det bara en pissticka så skulle det synas på bensodiazepiner?

Men jag ska erkänna att jag slarvläste och såg inte att dom skickade det på analys. Då ser dom ju mer exakt vad det är. 
  • Ser0tonin
    Anonym (Bbngvll) skrev 2016-12-29 22:23:50 följande:

Att de syns om de finns kvar i kroppen är en sak. Men den stora frågan är ju om ni tror att en 5mg sitter kvar i kroppen efter 8 dagar?

Nej det gör det inte.
Svar på tråden Zopiklon?