Inlägg från: Anonym (Lilly) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lilly)

Ni som är skilda med barn

Ta dina barn till dig. Konkret har jag inget svar. Men här är typexemplet i en liten ask jag aldrig förstått ang skilsmässor. Ego lyser genom klart o tydligt. Tyvärr. Kanske ingen sagt det rent ut. Som nyskild själv (4mån sedan) går det inte in i min tankebana vissa saker. 1.då jag funderade hit o dit på separation flera år typ var min första plan VART jag kunde flytta så barnen kunde gå i samma skola oberoendd hos vem dom bodde, en radie på 10-15km MAX dvs. Nu bor vi 9km från varann. Låter på dig som om prio 1 var DU o din sambo???? Sambo förekommer inte på kartan för mig, jnte ens gå på date. Det var nr2, att JAG o barnen skall hitta en ny vardag i lugn o ro utan nya inblandade. Lösning i er soppa är svår att se, tyvärr o förlåt mjna ord, det blev så fel från början. Sätt barnen i första hand nu, kräv samtakshjälp o gör det bästa av situationen.

• Anonym (Lilly)

Vore intressant iaf att höra hur du tänkte kring umgänge gm att flytta så långt bort från barnen, de e ju typ omöjligt att finnas tillhands i vardagen vb...

Svar på tråden Ni som är skilda med barn