41 år och försöker bli gravid
Skulle vara en smiley, inga frågetecken!
Skulle vara en smiley, inga frågetecken!
Såklart!!! Håller tummar och tår!!
Nu fick jag mens 6 dagar för tidigt!! Har aldrig hänt förut. Och hela veckan har jag haft som nervryckningar i nedre delen av magen på vänster sida. Man undrar ju vad som händer...
Hur har det gått för er som lyckats bli gravida? Och er andra med för den delen?
Här går det bra hoppas jag :) v 5+6 idag. Längtar till första VUL som blir 8+1
Hur går det för dig? Fortsatte mensen? Är det dags för ny äl?
Ingen av er som lyckats bli gravida som har en karta Letrozol över och som kan tänka sig att sälja den t mig??Min läkare vill inte skriva ut mer då han menar att jag troligtvis ägglossar på egen hand, men som jag ser det har jag inget att förlora på att prova igen samt att " få en extra skjuts". Känns som att det är nu eller aldrig!
Ja det får väl bli något sådant om jag inte lyckas få tag på det på annat sätt...
Ska man äta det hela tiden eller bara fram till Äl?
Mensen kom idag så idag börjar jag med RR två tabletter om dagen. Den 23:e ska jag träffa läkare och få Letrozol utskrivet för att prova nästa cykel.
Någon som vet ifall man kan få ÄL tidigare när man äter RR? Har gjort ÄL test 3 dagar i rad nu men inget utslag... eftersom jag hade ÄL känning tidigare i veckan börjar jag tro att ÄL kommit tidigare pga rosenroten då kontrollstrecket blivit svagare och svagare sedan jag började testa... I så fall har ÄL kommit dag 8-9 i cykeln?? Brukar ha 13-14 i vanliga fall.