Är skägg så jävla snyggt?
Kan någon förklara varför skägg skulle vara så snyggt?
Skägg är en så uppenbar trend, som dessutom har pågått alldeles för länge, att jag har svårt att respektera män med skägg faktiskt. Om jag aldrig mer ser ett skägg i resten av mitt liv är det ändå för snart.
Jag har aldrig sett min sambo utan skägg, han kör allt från korttrimmat till ett rejält helskägg. Han har en en fantastiskt tät skäggväxt och ja - hans skägg var en av de första sakerna jag såg och attraherades av. Lägg till att han är skogshuggare, kör pick-up o spelar ishockey också. Klyschigt? Jepp. Manligt o attraktivt i mina ögon? Oh ja!
Skägg är en så uppenbar trend, som dessutom har pågått alldeles för länge, att jag har svårt att respektera män med skägg faktiskt. Om jag aldrig mer ser ett skägg i resten av mitt liv är det ändå för snart.
Tycker det är ursnyggt när min man har kortsnaggat skägg. Rakad är han också fin, men inte lika manlig. Ser helst att han har lite skägg. Så snyggt och sexigt. Har svårt att se det skulle vara ohygiensikt. Man tvättar det väl? Precis som annat hår på kroppen.
Min man är snygg och rockig i sitt skägg.
Tvättas för övrigt varje dag.