Jag vill ge upp! Jag orkar inte kämpa mer
Jag har en dotter på snart 8 år. Efter varje umgänge med sin far, så får hon ont i huvudet och vill spy. Hon har även ont i huvudet under tiden hon är hos sin pappa. Hon går även ned i vikt som hon dessutom gjort när de haft kontinuerligt umgänge tidigare. När umgänget varit upphört har dottern följt sin viktkurva och inte haft besvär med huvudvärk/illamående.
Dottern säger att hon vill dö, att hon tror att jag vill att hon ska dö, att ingen bryr sig, att hon vill sticka hemifrån. Hon säger dessutom att hon vill vara hos sin pappa och får i det närmaste panik om man föreslår att hon kanske inte ska sova över där. Vi har en dom på umgänge då jag vid tidigare sammanträde gått med på umgänge. (Mest för att visa rätten att jag gav pappan en chans).
Som ni förstår är det något som är riktigt galet. Och jag vet inte vad det är?! Vad tusan händer med mitt barn?
Jag har kontaktat bup men blivit nekad då de anser att jag ska försöka få ned/bort umgänget då hon reagerar i samband med umgänge.
Familjerätten och tingsrätten resonerar som så att det inte går att fastställa vad hon mår dåligt av. Det går inte att peka på något. Man kan se att hon mår dåligt i samband med umgänge men det är inte bärande skäl till att upphöra umgänge.
Vad fan kan jag göra?! Jag orkar inte kämpa mer. Ibland vill jag bara ta en snara runt halsen..
Pappan har en tidigare kriminell historia och har misshandlat alla sina flickvänner (har pratat med dem) han svarar inte när jag skriver att dottern mår dåligt eller när jag kommer med förslag samt frågar vad man kan göra åt det.
Jag ser ingen utväg.....