Wooden skrev 2017-01-18 10:24:28 följande:
Hur mår alla nu för tiden? Många med illamående som håller i sig? Eller mår dom flesta som jag rätt bra?
Jag har varit relativt symptomfri hela graviditeten och det håller i sig fortfarande. Går in i vecka 14 imorgon. Blir galen på att jag inte kommer ihåg hur jag mådde i början på första graviditeten. Har ju gjort ultraljud som visade pickande hjärta och välmående foster, men ändå kan man inte låta bli att ändå vara liiiite orolig att nåt skulle vara fel. Att man inte bara kan slappna av!!
Jag mår bra. Måste kissa ofta, särskilt på natten. Annars inget!
Är trött, men har varit sjukskriven pga utbrändhet nyligen, så tröttheten hänger kvar.
Jag minns att jag mådde fortfarande illa med tvåan vid den här tidpunkten, mycket illamående den graviditeten.
Med ettan mådde jag bra rakt igenom (förutom ständiga uvi), men aldrig något illamående alls.
Jag känner också lite oro ibland! Gjorde ultraljud för en vecka sen och då såg allt perfekt ut, men jag vill ju känna att det finns något därinne!
Längtar sååå tills man känner foster rörelser varje dag! Jag tycker mig ha kännt sen lite sen några veckor tillbaka, men det är sällan och kan gå åtskilliga dagar emellan.