BF Juli 2017 ny
Eller kan ju också bero på att du är längre gången än jag?
Eller kan ju också bero på att du är längre gången än jag?
Funderar också på om det är något nytt, en kompis till mig som gjorde förra året fick inte heller några siffror. Men är kanske för att inte stressa upp folk i onödan.
Måste ju varit gravid illamåendet som gjorde att jag spydde, eftersom jag ändå klarar att äta nu? Har ju blivit förkyld och har skitont i huvudet idag också, så man vet ju aldrig..
Det görs typ prov om man får under 1:200, men jag är inte så orolig för att jag sist fick bra siffror och skulle sannolikheten vara låg så får man ju ändå gå vidare. Hade de visat dåliga odds hade vi gjort nipt och även bekostat det själva om så skulle vara. Men vi får ju se på Rul sen också så att organ etc ser bra ut.
Nu har jag varit på ul och allt såg fint ut, vilken fantastisk känsla att få se det lilla hjärtat picka ???? blev dock tillbakaflyttad typ en vecka vilket såklart är lite tråkigt men kan kvitta då det lilla livet lever och mår bra :D ändrar inte bf förrän jag varit på rul och fått dom exakta måtten :) hur mår ni Andra? :)
Härligt Lindseeey!
Jag var också på ul nu på morgonen! Började grina när allt släppte när bm sa att hjärtat slog och allt såg bra ut. Så himla skönt var det! Blev också flyttad typ en vecka och det var inte oväntat, så bf tills vidare räknar jag som 26/7.
Jag har inte haft foglossning, undrar också hur det känns?
Vikten ja, tror inte att jag gått upp något ännu, men är redan överviktig, så ju mindre jag går upp desto bättre.
När jag väntade tvåan för 7 år sen, var jag smal, men minns att jag gått upp 5 kg redan på inskrivningen i vecka 8-9.
Och med ettan vägde jag 54 kg på inskrivningen (är 170 lång , det var tider det! Fast var iofs bara 21 år.
V 13+0 idag! Fortfarande helt varm inombords sedan UL igår. Berättade för de stora barnen och de blev så himla glada! 7-åringen smög in till oss imorse när han vaknade. Stack in handen under mitt täcke, lade handen på min mage, tindrade med ögonen och frågade "hur mår bebisen, mamma?". Jag fällde nästan en tår :)
Idag har varit jobbigt. Har varit arg och inte haft tålamod med barnen alls!
Och nu har de åkt till pappa för att fira jul och jag gråter ögonen ur mig! Räckte med att jag hörde en julsång i köpcentrumet förut, så fick jag tårar i ögonen och var tvungen att åka hem igen.
De är ju alltid hos pappa varannan jul, och jag har aldrig reagerat så här starkt förut. Sitter hemma i soffan nu och bara störtgråter! Herregud..
Snälla, säg att det är hormoner!