GrönaDruvan skrev 2016-12-26 23:21:21 följande:
Tjejer...hur är det med erat luktsinne nu?
Detta är fruktansvärt, borde det inte gå över snart? Är ju ändå i vecka 13!
Hur kan allt lukta så illa? Jag mår illa av att komma hem, det är flera rum som har en lukt jag bara inte står ut med! Mannen luktar fortfarande så vidrigt!! Duschar han luktar han nästan värre!! Att öppna kylskåpet kräks jag nästan av.... Att vara i lunchrummet på jobbet är en pina, får ofta sitta i vilorummet...
Kan fortsätta i evigheter...
Någon mer som haft sammandragningar än? Jag hade igår och halva dagen idag...känns ju inte så bra... Fick tidigt med sonen också, men inte såhär tidigt!!
Jag mår också fortfarande illa av dofter. Måste fortfarande bita ihop och tvinga mig in i duschen. Är helt slut efteråt och mår illa för att jag fortfarande kan känna lukten av schampo osv på mig själv i typ en timme efteråt. Jag kan även känna lukten av min egen andedräkt typ när jag ligger i sängen. Så, såhär känsligt luktsinne har jag aldrig haft! Inte de förra två graviditeterna heller. Stackars mannen får höra att han luktar hela tiden. Hoppas inte det påverkar honom för mycket. Normalt sätt så gillar jag hans doft han är väldigt fräsch. Men nu är det svårt det blir inga pussar
Hoppas det ger sig för dig snart, gröna druvan! Du verkar verkligen ha det tufft! Och snacka med din bm om sammandragningarna. Säkert är det normalt, din livmoder kommer väl få sig en prövning den här graviditeten.