BF Juli 2017 ny
Jag tror jag har försvunnit från bf listan... eller gjorde jag fel när jag la till mig?
Jag tror jag har försvunnit från bf listan... eller gjorde jag fel när jag la till mig?
När har du bf ? Och var bor du? Det ordnar sig
Hen! Jag är beräknad till 10 juli- Märsta!
Jag har en fråga var på ultraljud förra veckan pga värk i magen som aldrig släppte..
och idag har jag fruktansvärt ont på vänster sida men sträcker sig även till höger,
Bör man vara orolig? Är i vecka 13 snart 14 (12+6)
Har en fråga till er som lider av kraftigt illamående. Hur tar ni er till jobbet? Eller sjukskriver ni er? På mitt jobb finns knappt ersättare så kan aldrig vara hemma. Jag mår numera illa hela tiden, speciellt mellan måltiderna. På morgnarna kräks jag floder och det är så sjukt jobbigt för jobbar dagtid jämt. Åksjuketabletter mår jag ännu mer piss av, blir extremt trött och dåsig. What to do? :(
Åh okej tack, får ta en alvedon så jag kan somna ikväll!
Hej!
Hoppar in här i gruppen, hoppas det är okej ;)
Väntar just nu bebis nummer två, verkar bli beräknad kring 12-13/7. Har en liten tjej sen tidigare som är född 2015.
Än så länge har graviditeten varit en berg och dalbana, mår gode illa på morgonen och foglossning. Jippi.
Har haft lite konstiga blödningar och flytningar på sistone som jag har tagit prover för, vilket visade på sänkt HCG värde. Har gjort ett vul där man kunde se en liten krabat fara runt, men är lite nojig att det är något fel när värdet inte stiger.
Någon med samma erfarenhet?
Ingen? :(
BF 13/7, Norrbotten. Vet inte hur man lägger till :)
Läkarna kunde inte heller svara på det, ska försöka reda ut det imorgon tänkte jag :)
Otäckt när det blöder sådär mycket, men som sagt skönt att bebis mår bra iaf! :)
Vad bra att hon är bra att göra med. :) jag har bara träffat min en gång och då var jag toknervös så fick inget riktigt intryck. Får se på torsdag hur det känns på inskrivningen.
Ohh så du känner också av något i magen? Har känt nu 3 gånger något som jag verkligen vill tro är bebisen. Men känns så tidigt.
Jag bor i en by utanför gällivare där vi har kvar förlossningen. Tar inte jättelång tid med är endå orolig. :( är glad att det är sommarvägar då.
Ja jag tycke också det är mysigt. Fast ogillar myggen starkt och som nu då de är nästan -30 ute.Förstår att du överväger att åka eller inte. Ni får göra många stopp isåfall:)
Jag är i 12+2 enligt appar. Har bf 15 juli. Men får se riktigt på ul :) hoppas jag får den tiden på torsdag. Jag har också massa gaskänningar men just dessa tre gånger har varit annorlunda. Alla tre efter maten då ja ligger ner och som en ryckning :) så häftigt
Ja jag hoppas det. Tror rädslan sitter i att jag är rädd för hela förlossningen haha. Så får blir allt orosmoment :)