BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Nej la ut hela bilden det var ju inte meningen. Hjälp
Här är jag i v10 :)
Jag ser verkligen gravid ut och kan inte dölja det alls.
Är inte så aktiv, mår fortfarande väldigt dåligt.
Ta hand om er tjejer <3
Ja häftigt att känna det, haftigt att se bebisen. Tycker man får en annan relation till den då!
Vi har kollat könet på rul med de tidigare. För at vi varit nyfikna men jag har mest gjort den för att se om jag gissat rätt. Mannen vill kolla den här gången med. Men jag känner inte för det. Känns som det ändå inte spelar någon roll. Och om jag går ett snitt som jag vill då kan det vara kul att spara ett spänningsmoment! Får se vid födseln om jag gissat tätt!
Ska ni kolla könet?
Känner igen det där med humöret :). Speciellt när jag mår extra illa eller är trött. Tänder till mkt snabbare, både på jobbet och hemma (jobbar i skolan). Tålamodet kunde vara bättre hehe.
Samtidigt kan jag bli så rörd över saker. Ikväll t ex vid middagen var barnen så fina och kärleken liksom välde över mig.
Jag har inget rul inbokat, bokas vid kub 9/1. Har extra besök inbokat hos bm för att hålla koll på mitt socker och mitt psyke.
Jag mår illa fortfarande....sååå illa....ska jobba 2 dagar den här veckan bara så det känns ju skönt men det är alltid extra jobbigt på jobbet. Hemma kan jag vila, ligga ner när jag behöver och till och med sova en sväng mitt på dagen. Då funkar illamåendet bättre. Gick i affärer idag och mådde så sjukt illa att jag bara ville hem. Usch känns som jag ska kräkas precis när som helst!
Var iaf och tittade på bebben idag på kub ul så det känns bättre. Även om bm inte kunde se så bra så såg iaf att vätskespalten inte var så stor för då hade den synts mer sa hon.
Ont i brösten och småäter. Inget är gott det mesta går i så länge det är kallt. Frukt, yoghurt soppa fisk och skaldjur är det som gäller... 12 fulla veckor imorgon! Nytt ul på måndag! vill inte veta vad det är men känslan säger pojkar!
Och GrönaDruvan - det var bara en här!
När har ni tid för rul?
14 februari fick vi tid! Längtar! Hoppas på bra besked på alla hjärtans dag och så nyfiken på om det blir två pojkar till eller om det blir två flickor!!
Vilka fina magbilder!! <3
Jag har rul 1/2. Ska bli jättespännande! Alltid lite nervöst, men roligt med.
Vad skönt. Måste kännas häftigt med att köpt den! Dom är ju så snygga också! Är den svart? Gubben kom precis och sa att han beställt en bilstol med bas idag till hans bil haha. Kändes väldigt overkligt. Får se hur de känns när den kommer hem.
Ser ingen bild?
Den hann nog inte laddas upp. Annars kan du maila fl eller anmäla det inlägget ovh skriva en förklaring.