BF Juli 2017 ny
Wiieeee så roligt!!! Lycka till nu!!! Spännande!! Var din livmodertapp mogen? Eller gick det bra att starta enda?
Wiieeee så roligt!!! Lycka till nu!!! Spännande!! Var din livmodertapp mogen? Eller gick det bra att starta enda?
Allt från att det var tråkigt ....så kom drop för värk... och nu har det nog gått undan... värk 4e minut...ingen aning vad det har för betydelse men det är ju intensensitet och kanske inte hur ofta som är det vesäntliga. Har fortfarande rätt tråkigt :)
Åh, vad spännande Summerchild! Hoppas det flyter på nu och att det kommer igång ordentligt.
Jag fick hinnsvepning igår och idag har slemproppen lossnat så hoppas på lite action snart.
Just ja ...klantade mig med parkering hoppas karln kommer tillbaka utan böter nu då....bett han springa ut...50 min glömt :S... telefonen var på ljudlös å glömde helt bort easypark. Bra app annars :)
Min mage är hård som ett bowlingklot 20 timmar /dygnet typ, enormt tryck nedåt, måste typ gå bredbent! Molvärk/ mensvärk, sticker eller ilar till rejält ibland, men inga värkar. Slemproppen gick för nästan 2 veckor sedan, mjuk tapp hon fick lätt in ett finger! Men INGENTING händer! Klart man längtar efter smärtan, det är det coolaste av allt man upplever ju, även om man ångrar den längtan precis mitt uppe i det! Sa till maken att jag vill det ska göra ont på riktigt snart och jag vet jag kommer får äta upp de orden när det väl startar men då ser man ju målsnöret iaf!
Det var segt här på bb. öppen 6cm och det hade gått 7 timmar. Dom ökade droppet tokmkt . Bebis hjärta sjönk till konstant 50 ungefär. Vi visste inte om det var nåt fel men tog oss någon minut att sen ringa på klockan. Dom kom i lugn ro. Till att hastigt hjälpa mig. Gör så å så. Allt i speedfart. Dom hade ju koll därute sa dom ju. ?
Dom stängde av dropp å allt gick åter till det normala. Nu har dom börjat om med dropp. Å går efter listan. Känner mig bekymrad. Jag själv mår rätt dåligt har 35.4 i temp lr vadå funkar tempen? Jag har huvudvärk. Yrslig. Och mår jätteilla. Där är vi nu. :(
Hoppas du börjar må bättre och att det tar bra fart utan att hjärtljuden sjunker igen!
Tips försök vila så du orkar.. ligg på vänster sida... Bebisar mår oftast bäst på den sidan. Kramar
Ååååå grattis!!!! Så skönt att allt gick bra. Har tänkt på dig!! Ååå så gullig liten prins! Helt perfekt! Hade han inte kommit ut nu så hade han nog vägt runt 4000 vid bf
Så här i efterhand.. rekommenderar du igångsättning eller skulle du hellre ha väntat till det starta av sig själv? Tänkte smärt mässigt osv? Är skit nervös för min igångsättning på onsdag.. nästan så jag velar om jag ska avboka och vänta ut bebis trotts smärtan från ischias.
Hemskt endå att du lämnades själv sådär!! Jäkla stress inom förlossningen!! Den där bm med stor rastaknut på skallen.. var det hon du hade nu med? Tror jag vet vilken du menar.. är lite orolig att jag ska få en otrevlig bm.
Åå njut av din bebis!!! Massaa grattis från mig!