BF Juli 2017 ny
Jo så är det ju garanterat :) men jag har inga sammandragningar alls när jag är lugn och vilar. Däremot när jag rör mig och håller igång så känner jag av det mer :)
Jo så är det ju garanterat :) men jag har inga sammandragningar alls när jag är lugn och vilar. Däremot när jag rör mig och håller igång så känner jag av det mer :)
Ja det är nog gamla instinkter som sitter kvar i kroppen. Hade mer än gärna känt av lite mer tecken på att det skulle kunna vara på g men inte då :)
Nej jag har ju redan passerat bf med en dag.
Alla verkar ju få innan bf men icke jag.
Så ställer in mig på igångsättning om ca 2 veckor när man räknas som överburen. Haha.
Får minst 2-3 samtal, sms om dagen sen ett par dag tillbaka där de undrar om bebis kommit.
När är du beräknad till annars ?
Wow vilken fin mage! Här är min mage i v 37 gått upp 14 kilo
Då ska du se mig :D vågar inte ens bjuda på en bild! Men din mage ser väldigt låg ut så kanske är dax snart :) gissar på att du inte är så stor som ogravid så du ska se att du snart är ditt rätta jag igen :)
Jag har gjort en bukplastik med insydda bukmuskler.. därför kan bebis inte växa ut.. bebis växer in mot ryggen.. har gjort tul och bebis är 8% större än snittet. Har sf mått 35 i v 35+3 så ligger lite högre än mitten på kurvan.
Hahah nee min mage är mini!! Min mamma trodde dom hade räknat fel på UL 1 eller 2 månader sist hon såg mig för magen var så liten.
Hade gärna haft en rund fin mage.. tycker det ser så vackert ut.. men men huvudsaken att bebis växer och mår bra. Sen har jag väll tur med för hade min mage vuxit utåt så skulle den spricka totalt!! Har redan fått lite bristningar runt naveln och nedanför :/ hade varit värre med större mage
Hade du varit på tillväxtul? Eller är de pga diabetesen?