Inlägg från: Summerchild |Visa alla inlägg
  • Summerchild

BF Juli 2017 ny

Malimari skrev 2017-06-27 15:29:50 följande:

Jag börjar också känna så faktiskt, har också bf 26/7. :-P Vill bara ha ut den lelle nu <3  Lär säkert få gå över till en bit in i augusti :-P Ajajaj

Ja senast 2 augusti här....men det diskuteras om tidigare pga vikten på dom andra var över 4500.... jag vill inte ha ut bebben nu. Har inte tid. Det är semester. Jag vill rå om min son och ha kul. Men visst är det svårt att hindra om han vill ut. :) mina ben svullnar av alla promenader. Det är väl det jobbigaste just nu.
  • Summerchild

Härligt att alla är full gång å föda nu :)

• Summerchild
    Sosozo skrev 2017-06-28 05:10:35 följande:

Hej tjejer! Igår kl 15:00 kom min tös! 3600 g och 50 cm. Jag är oerhört nöjd med det planerade snittet! Hon började skrika redan innan de lirkat ut henne ur magen, haha! Alltihop tog i operationsrummet ca 40 min. Sedan 3 h på uppvak då jag fick ha henne och maken hos mig och hon testade att amma. Efter det var det födelsedagsfika på rummet! Hittills mår vi båda bra. Just nu sover hon och maken med. Vi har vårt eget Familjerum. Jag har adrenalin/ hormonkick fortfarande och bara kan inte sova! Ligger vaken och tittar på henne och väntar in morgonen.

Grattis! Lyllo vilka småttingar det har kommit hittills i juligruppen. Får se när 1a 4500 gr bebisen kommer :)

Mys pys nu då :)
  • Summerchild
    Treansresa skrev 2017-06-28 06:26:37 följande:

Hmm kanske borde tänka om isåfall. Måste läsa lite extra. Jag tror det blir guld värt att ha, tänk att han händerna fria när man gör annat med syskonen. Mitt mål är dock att använda sjalen mest:) men får ej till det riktigt med knutingen. Hoppas det är enklare med en bebis än nallen.

Men babybjörn har jag gillat mest när man går runt och plockar. Fast böjer man sig långt ner så brukar jag hålla en hand för känns som bebisen trillar ut :)
  • Summerchild
    Treansresa skrev 2017-06-28 10:21:49 följande:

Vilken BabyBjörn har du?:) Har kollat på deras one.

Ja orginal....men om det blir rätt denna gång helt ny i förpackningen så skrev hon one i mailet men orginal i annonsen vilket vart rätt rörigt. One är liksom dubbelt så dyrt och fungerar längre tid.

Nu ska vi dra till Leksand sommarland....hoppas vi får fint väder och att det är uppvärmt i poolerna. :)
  • Summerchild

Glömde notera tradera köp gjorde jag 400kr inkl frakt

• Summerchild
    narie24 skrev 2017-06-28 10:30:13 följande:

Min kommer väga mkt, garanterat ;)

Min med...fyyy .... minst 4500 men mer åt 5kg :(
  • Summerchild

Jag känner ..att jag är en skitdålig mamma... semestern blev inte bra... en olycka kommer sällan ensam....

Jag körde sönder fälgarna på en trotoarkant....sa till min man att jag kände mig konstig i huvudet bara minuterna innan... jo sockret var ju oxå svinlågt. Diabetes och ... bra ansvar...inte..

Vi hade inte ätit nåt på eller innan leksand sommarland....vi kom för sent dit...hade mindre än 4 timmar när jag trodde dom skulle stänga senare...allt är mitt fel. .. min son vill inte ha mat utan mosar i sig bär och jag orkar inte bråka... :(

Jag tappade mitt liv....är en dålig mamma :(

• Summerchild
    Wooden skrev 2017-06-28 20:17:23 följande:

Nej det är du inte! Men jag förstår känslan! Det är inte alls roligt. Men sådär blir det ibland och allt kan inte alltid bli som man tänkt sig. Man får tappa det ibland :)

Jag har hört det blir aldrig som man tänkt sig... man fantiserar innan hur det ska vara... sen kommer verkligen ikapp
Svar på tråden BF Juli 2017 ny