Inlägg från: Treansresa |Visa alla inlägg
  • Treansresa

BF Juli 2017 ny

Bf lista Juli.

2 Juli - Haiduchi, Skåne

3 Juli - Newbie84, Stockholm

4 Juli - Sosozo, Stockholm

4 Juli - Acinnaleh, Närke

6 Juli - Madelia, Västmanland

7 Juli - Gröna Druvan, Halland

7 Juli - FrökenMp, Hälsingland

12 Juli - Noccis, Stockholm

12 Juli - Gameofthrones, Valdemarsvik

12 Juli - Beebii, Uppsala

15 Juli - Treansresa, Gällivare

18 Juli - Narie24, Stockholm

18 Juli - Vårivfresa, Västernorrland

18 Juli - Meowt, Malmö

18 Juli - Rockstrongo, Gävle

18 Juli - Saandriiis,

19 Juli - Kajsakavat82, Skåne

19 Juli - NinaS88, Linköping

20 Juli - Emelie1994, Värmland

20 Juli - Wooden, Södermanland

21 Juli - Lisaemma, Stockholm

21 Juli - Starseed,

22 Juli - Lindseey, Skåne

22 Juli - Delilah2001, Göteborg

22 Juli - Babydreams, Gävle

23 Juli - Malimari, Göteborg

25 Juli - Leeandra, Gotland

26 Juli - Joline84 , Södermanland

26 Juli - KaffeOchHybris, Linköping

27 Juli - vet hur det känns, Västerås

27 Juli - Marretiin, Västernorrland

28 Juli - sobrio88, Värmland

28 Juli - LillaJag06, Kalmar

29 Juli - Elliot0300, Malmö

30 Juli - Basio, Skåne

30 Juli - Florpan10, Södermanland

• Treansresa

Jag är riktigt imponerad av er måste ja erkänna som jobbar och kämpar med illamående, trötthet och krämpor. Jag tycker det är nog tufft att bara rodda vardagen endå utan att måste åka och jobba varje dag. Försätt kämpa snart är första tiden förbi!

• Treansresa
    Sosozo skrev 2016-12-19 21:29:08 följande:

Ja, det hoppas man på! Trötthet är ju en sak. Krämpor och smärta med. Men det där illamåendet.. lägger lite sorti på stämningen kan man säga!

Skönt med jul snart tycker jag! Ser fram emot att få ta dagarna som de kommer.

Bra jobbat med listan!

Ja jag kan verkligen tänka mig det. Vet hur jag haft det i några få dagar då de kommit och ni har de.hela tiden.

Tack:) hoppas den blir komplett snart så vi kan göra klart den. Sedan lär mycket ändras när alla varit på sina rul:) var kul o se vart alla bodde också. Från Skåne i söner högst upp till norr hittar vi.oss:) ganska utspridda endå:)
  • Treansresa
    Soffiiee skrev 2016-12-20 06:54:56 följande:

Hallå tjejer! Hoppar gärna in i tråden, var med i den förra också. BF 23 juli och bor i Halmstad! :) vet inte om jag själv kunde skriva in eller om någon annan gör det?

Vad kul att du hittade hit också :) det är bara att kopiera listan o lägga in dig:)
  • Treansresa

Där var de klart. Foglossningen är här med besked:( märkt nu 3 dagar Irad då ja dammsugit och skurat. Nu var ja ute och skottade snö från altanen i 30 minuter o nu är de kört :( trodde de skulle dröja längre då ja ej jobbar nu:(

• Treansresa
    LillaJag06 skrev 2016-12-20 10:21:11 följande:

Du är inte ensam. Har problem sedan start. Har redan foglossningsbälte och apparat.

Använder en värmedyna mycket men kan nog mest tacka för min säng. Vi köpte en tempur förra året och det är den bästa investeringen jag/vi gjort.

Har problem med lederna så visste redan att jag skulle få foglossning tidigt igen.

Förra graviditeten fick jag simma lite. Pga mina andra besvär fick jag för ont men kan rekommendera det. Det var varmt och skönt och tror att det hjälper om man har en "normal" kropp.

Vad är de för värmedyna du har? Jag har en madrass till sängen men vet ej om ja vågar använd den som gravid. Tänkte kolla med bm på inskrivningen.

Ja bad är underbart, har fått tider till vattengympa på sjukhuset, men vågar ej gå innan vi har berättat för barnen ifall man träffar någon. :( och vanliga badhuset har konstiga öppettider:( men i februari/mars ska ja börja riktigt.

Vad jobbigt att ha ont i leder och vara gravid.
  • Treansresa
    Newbie84 skrev 2016-12-20 10:36:56 följande:

Nån mer som är sjukskriven och tycker att tiden går långsamt?

Jag är för att jag mår illa konstant och spyr väldigt mycket. Nu har jag fått ondansetron och det hjälper bättre än Lergigan och primperan. Vill så gärna börja jobba igen för att få dagarna att gå. Hoppas kunna börja lite efter jul och se hur det känns.

Nu är jag orolig för kub ul i morgon, tänk om nåt är fel och så har jag mått så här. Kommer inte försöka igen på syskon tror jag, men vill gärna att min son ska bli storebror.

Jag tycker också tiden går sjukt segt:( känns som en dag är 1 vecka ibland.

Jag vill också göra kub:( tycker det borde erbjudas överallt
  • Treansresa

Tycker så synd om våra barn just nu. Gubben är på kurs och kommer först imorgon så har varit själv med 4 st nu sedan i söndags. Jag märker att jag har noll tålamod! Jag bara fräser och har mig hela dagarna:( lite svårt att förklara varför då vi ej vill berätta. Nu ikväll tog stortjejerna disken och tvätten åt mig för dom tyckte ja skulle dricka te och äta choklad framför brasan. Då började ja storgråta istället haha. Hoppas detta humör släpper snart!

• Treansresa
    GrönaDruvan skrev 2016-12-20 20:14:56 följande:

Tack för era ord.

Förstår att alla tänker olika såklart. För mig är alla människor lika värda och lika vackra, så att få barn med funktionshinder eller down syndrom är för mig inget problem. Men nu är det fler att tänka på. Jag kan inte låta mina barn jag har nu komma såpass mycket i skymundan som det kommer bli om vi får sjuka tvillingar. Nu vet jag att testerna inte behöver betyda vare sig bu eller bä, men om man får definitivt besked så blir det nog abort tyvärr... Om en tvilling skulle ha något fel skulle vi behålla, riskerar inte en frisk för att ta bort en sjuk..sen finns det också en förälder för det sjuka barnet och en för de friska om ni förstår hur jag tänker..

Jag tycker det är klokt tänkt. Jag hade.också valt att göra så om ja kunnat. Hur rättvist är det mot de större barnen
  • Treansresa
    Sosozo skrev 2016-12-20 21:27:29 följande:

Men vad gulliga barn! Hur gamla är de?

Ja dom är helt underbara. Tjejerna är 9 och 11 och grabbarna 7 och 9 fick tom dåligt samvete då ja gick o rättade till tvätten sedan:)
Svar på tråden BF Juli 2017 ny