Inlägg från: Sosozo |Visa alla inlägg
  • Sosozo

BF Juli 2017 ny

Treansresa skrev 2017-01-01 19:20:03 följande:

Alltså nu är ja tveksam. Har känt något i magen nu 3 ggr denna vecka. Är nästan säker att det är bebisen. Men är det ens möjligt såhär tidigt?!?

Jag tyckte jag kände bebisen två ggr igår! Kan inte säga med all säkerhet, men kändes annorlunda inget idag dock. Är i v 14.

Idag har jag längtat så extremt mycket efter bebisen! Vet inte varför. Vill trycka på fast forward-knappen!
  • Sosozo
    Treansresa skrev 2017-01-01 19:20:03 följande:

Alltså nu är ja tveksam. Har känt något i magen nu 3 ggr denna vecka. Är nästan säker att det är bebisen. Men är det ens möjligt såhär tidigt?!?

Oj, råkade trycka iväg.

Visst kan det vara möjligt? Om den tex skulle sträcka på sig med en plötslig rörelse.. man kan ju känna en liten luftbubbla i tarmen tex
  • Sosozo
    Gameofthrones123 skrev 2017-01-02 08:11:43 följande:

Blä här står jag och har precis sminkat mig, redo att åka och se min bebis för första ggn så ringer de från ultra och bokar om tiden för någon är sjuk :( börja nästan gråta :p har längtat så mycket och idag är dessutom min födelsedag.. usch vad tråkigt

Nejjjj vad drygt! Vad fick ni för ny tid?

Grattis på födelsedagen!
  • Sosozo

Någon mer än jag som har svårt att somna på kvällarna? Jag är trött på dagarna, trött på kvällen men när jag lägger mig så ligger jag och snurrar ett par timmar minst innan jag väl sommar. Svårt att somna om efter jag varit uppe och kissat på natten med och lättväckt. Hjärnan går på högvarv.

• Sosozo
    acinnaleh skrev 2017-01-02 06:56:09 följande:

God morgon allihopa och välkommen till er som hittat tråden de senaste dagarna. Lägg gärna till er i BF-listan. Jag ber om ursäkt för spammandet ;) men det hade ramlat in konstiga tecken i listan jag citerade först. En del enter hade ersatts av & följt av nbsp och det fattade inte formuläret.

Fortsätter att känna mig proppmätt och vill inte annat än vila typ hela dagen/kvällen. Ska jobba idag för första gången sen 21/12, ska bli spännande att se hur det går. Behövde nog verkligen vara ledig. Det är nog dags att berätta där också. Fick ett öppet grattis på fb igår som jag först trodde doldes för andra om jag klickade dölj men så var det inte fick jag veta genom en annan vän som sa grattis privat. Tog bort grattiset men det är ju risk att arbetskamrater funderar och gissar också eller att fler grattis kommer ;) om de inte redan fattat eftersom jag inte druckit kaffe på typ 2 månader på jobbet eftersom jag annars dricker jättemkt sånt ;) eller reagerat på alla äpplen eftersom jag är dålig på att äta frukt ;)

Oj då, skumt. Man brukar ju passa sig med att vara den förste som grattar till sådant på fb.

Hoppas det går bra på jobbet idag!
  • Sosozo
    Summerchild skrev 2017-01-02 16:59:56 följande:

Oj 35 nya meddelande på forumet sen jag kom in igår .....

nu är det så tjejer att jag har även skapat för ena halvan 16-31juli forum ... om ni vill vara lite tightare med oss men såklart är vi kvar här oxå .

Du som känner för å passar in för 1-15 juli kan få äran att skapa den :)

Säg vad ni tycker om min idé

Fritt fram att skapa trådar för alla intressen! Men har du kollat BF-listan? Av 47 pers har alla utom 13 st BF efter 15/7
  • Sosozo
    FrökenMp skrev 2017-01-02 16:36:56 följande:

Jag har en fråga som kan innehålla lite äckliga detaljer....

Idag hittade jag en slemklump i trosan som var typ gulgrönvitaktig. Sen när jag skulle torka mig på toaletten fick jag ytterligare sån gelé eller slem eller vad det nu var på pappret. Det luktade ingenting (var tvungen att lukta då jag blev så orolig Hahah) men vad kan det vara?? Såg nästan ut som tjockt snor haha.

Tänker om jag fått nån slags infektion..? Eller är det den där slemproppen??

Vi hade sex igår om det spelar någon roll.

Om du känner dig orolig så kan du ju alltid ringa sjukvårdsrådgivningen, 1177. Lite mer anonymt än att fråga son bm
  • Sosozo
    Treansresa skrev 2017-01-02 10:28:02 följande:

Jag sover riktigt dåligt. Är precis som du säger att man ligger och vrider o vänder. Kissar med.max3 timmars.mellanrum på natten också. Det resulterar i att jag sover på dagarna så kan vara de som gör att de blir svårare på kvällen.

acinnaleh skrev 2017-01-02 10:46:56 följande:

Sover också jättedåligt. Trött men vaken hela dagen. Lägger mig tidigt. Vaknar kanske två gånger för att gå på toa, ligger vaken jättelänge efter varje besök. Blä.

Ok, inte bara jag då! Undrar varför? Jag sover inte på dagarna men vilar mycket. Kanske bara att man vant sig att sova jättemycket från första delen av graviditeten och det börjar plana ut/ bli normalt igen? Eller är det hjärnan som är extra aktiv?
  • Sosozo
    acinnaleh skrev 2017-01-02 17:45:34 följande:

Vet inte alls faktiskt, känns som att jag mått sämre senaste tiden än innan oxå så det har nog inte planat ut än. Att jobba idag var förresten jättejobbigt trots att jag har kontorsjobb och det var typ tyst i korridoren. Tvingades även äta en macka vid fikat på FM. Har inte ätit nåt mellan måltiderna när jag var ledig. Så trött på att må illa.

Stackare! Svårt med jobbet alltså. Nej det har ju eg inte planat ut gör mig heller. Är trött, har huvudvärk och mår illa fortfarande. Helt passiv. Bävar också för jobbet. Börjar iofs om en vecka men det blir en riktig rivstart med många extrauppgifter på jobbet.
Svar på tråden BF Juli 2017 ny