BF Juli 2017 ny
Hoppar in här jag med då .
Ett tips såhär på kvällskvisten som stillar både sug o hunger. Bananglass gjord på mixade frysta bananer men en skvätt mandelmjölk. Gott, nyttigt o mättande.
Hoppar in här jag med då .
Ett tips såhär på kvällskvisten som stillar både sug o hunger. Bananglass gjord på mixade frysta bananer men en skvätt mandelmjölk. Gott, nyttigt o mättande.
Ja just ja.. Bf 27 juli o bor i Västernorrland
Den här veckan tycker jag att magen börjat komma lite smått. Var så svullen runt v.6 men d gick ner sen. Nu är d här efter jag ätit så e ju lite svullen oxå.
V. 9 (8+4) idag .
Då d känns som 100 år sen sist så undrar jag vad man gör på inskrivningen. Får man tex höra hjärtljudet då?
Spännsnde!
Jag fick inte lyssna på hjärtljud. Fick svara på frågor, lämna blod- och urinprov.
8+2 typ, så det var väldigt tidigt. Vilken vecka är du i?
Hoho just i detta nu håller 11 åriga sonen på att sätta upp julgranen. Blir göra knäck o pepparkakor o allt i morron då jag varit zombie idag. Men d e bara mysigt att göra d på julafton säger sonen.
Någon mer än jag som har grymma problem med magen? Stopp eller verkligen inte stopp, aldrig mittemellan :-/
Hej.
Jag gruvar mig oxå så fruktansvärt mkt för att berätta för min familj. Killens familj vet o dom är så glada.
Däremot vet jag att min familj kommer tycka att d är på tok för tidigt. Ja visst är d tidigt då vi blev gravida inte långt efter vi blev ilag men jag skulle önska att alla skulle förstå att d är vårat val o att vi vet vad vi gör.
Skulle vara kul att få se fram emot allt som väntar o inte behöva ha ont i magen. Till saken hör oxå att jag precis har fått ensam vårdnad om min son efter ett år som minst sagt kan beskrivas som ett helvete. Dom tycker jag ska fokusera bara på honom nu hela tiden o skulle helst se att jag var singel o gärna det livet ut.
Suck!
Vad jobbigt att du också gruvar dig. Trodde inte vi skulle vara så många. Hur länge man känt varandra är ju inte de viktigaste. Jag har precis som du avslutat en tvist om barnen. Dock enklare än din men kan tänka mig vad du gått igenom.
Vi har nu bestämt att vi kommer berätta för barnen bara. Sedan får ryktena gå så slipper man berätta Face tog Face.
Jag vet att jag är jätte tidigt ute, skyller på för mycket fritid. Men är de någon som har börjat fundera på vagnar? Liten, stor, småhjul,stora hjul och märken och sådant?