BIM 5-15/1 januari
Haha nä men tror inte de går så fort igen Ja visst har dessa veckor gått fort. Hujedamej haha ..
Ja haha den äl kan du inte ta miste på ialf nu hoppas jag det tar sig för dig .. hihi
Haha nä men tror inte de går så fort igen Ja visst har dessa veckor gått fort. Hujedamej haha ..
Ja haha den äl kan du inte ta miste på ialf nu hoppas jag det tar sig för dig .. hihi
Hur har det gått för alla som myst på under julhelgen? ;)
Enligt FF är jag idag på ÄL+4 och enligt NC är jag på ÄL+3..!
Nu börjar den eviga väntan till Bim som ska va den 7e januari enligt bägge apparna..
Det som är bra med apparna är att man ser när tempen sjunker strax före Bim och då är det inte lönt att slösa fler gravtest..
Hej! Jag hoppar in här. Hade ägglossning (enligt Clearblues test) på annandagen, 26 dec (fick bara glad gubbe en dag, ska man inte få två?) och inväntar BIM runt den 9 januari.
Har inga barn sen tidigare och fick missfall i november så detta är första försöket efter det. Har inte så höga förhoppningar pga missfallet och rädsla för att bli besviken men hoppas såklart ändå på ett plus...
Lycka till allihop!
Gud efter denna månadens äl är den helt olik de förra.
Först nu på ÄL+8/9 har brösten blivit känsliga och jag blir irriterad på ett smörpaket haha.
Denna månadens äl gav mig även äl blödning av rosa flytningar samt rosa flytningar efter mys.
Lite stick har jag haft vid äl Cd 15.
Tempen betett sig konstigt. Höjdes vid äl, dippade få dagar efter och höjdes imorse på ÄL+8
Har inte heller dessa rikliga flytningar av vit nyans som förra äl där fingrarna blev dränkta då och livmodertappen är stängd och hård samt formad som en golfboll :O
7 dagar till Bim...
Jag är extra blödig och får tårar av att kolla på talent shows på Youtube haha.
Vad sker egentligen?
Får hoppas progesterall krämen hjälper mig denna gång. Vore en toppen start på året med ett plus :)
Går lite på tårna nu.
Bim enligt FF imorgon
Fick temphöjning imorse och månadens graf skiljer sig från förra grafen.
Dagens graf Dec/Jan
Förra månadens graf för Nov/Dec
Fått spottings redan igår och idag.
Brun rosa på papper enbart, nån liten fläck i trosor men ingen regelrätt mens trots BIM idag. Inget behov av skydd alls
Tempen kan jag dock ej idag räkna som rätt då jag vaknade 3-4 timmar tidigare än min fasta temptid. dvs jag vaknade redan vid 5:00 och jag brukar ta tempen mellan 8-9 på morgonen.
Men den dippade lägre än jag ens anade iomed jag ändå tog temp som vanligt när jag vaknade. Men den ligger lägre är min basaltemp dvs den ligger i den låga delen som brukar va innan ÄL hmmm
Annars ingen mensvärk övrigt.
Hade ilande i äggstockar igår och ilande längstner vid livmodern och ytters svag molvärk i övrigt bara.
Mens dag 4 nya rag för månaden ÄL
Nu har jag även hjälp av min Fertilitetsmonitor
Den kommer larma om att mina testdagar börjar dag 6 dvs om 2 dagar för att finna min ökning
Tempen fortsatt hög och svagt plus på Lloyd's. Bim idag.
Kan tillägga att jag pratat med gyn idag och har en telefontid om.ev operation av polypen den 7 feb så lite framåt går det