• viseversa

lek / underhållning 3 månaders

Bytte till sittdelen när han var 2 mån och nu är han supernöjd i vagnen när vi är ute. Vi är nästan aldrig hemma på dagarna utan gör saker dagligen. träffar vänner,mormor,går till öf mm mm mm. Babygym är bara kul 10 min högst. Han vill vara med hela tiden där vi är. Nwj han sitter inte utan har liddande läge på sittdelen(bugaboo) men ser så mycket bättre än när han låg i liggdelen vilket gör honom nöjdare. Han blir 3 mån den 17/12

• viseversa
    Elin 834 skrev 2016-12-12 22:27:11 följande:
    Hur stort är ditt barn? Min lilla tjej som blir 3 mån den 28/9 vägde bara 3,8kg vid 2 mån. Hon är väldigt nyfiken och vill gärna vara med men det känns som om jag får vänta ett tag med sittdelen.
    Han väger nästan 7 kilo nu och har 62/68 i kläder.
  • viseversa
    Elin 834 skrev 2016-12-12 22:27:11 följande:
    Hur stort är ditt barn? Min lilla tjej som blir 3 mån den 28/9 vägde bara 3,8kg vid 2 mån. Hon är väldigt nyfiken och vill gärna vara med men det känns som om jag får vänta ett tag med sittdelen.
    Vi har en åkpåse så det blir "ombonat" så han sitter lite stadigare och inte "sladdrar" hit och dit i sittdelen.
  • viseversa
    Mooomin skrev 2016-12-13 12:04:17 följande:
    Vill inte kritisera, men du vet att de rekommenderar sittdel från ca 6 månader pga deras rygg!?
    Gör inte det då. Kritisera alltså. 
  • viseversa
    Mooomin skrev 2016-12-13 12:04:17 följande:
    Vill inte kritisera, men du vet att de rekommenderar sittdel från ca 6 månader pga deras rygg!?
    Sen om du LÄSER vad jag skriver så LIGGER han ner i sittdelen. Men eftersom den har lägre kanter än liggdelen så ser han bättre ändå och det gör honom nöjdare. Sen är detta mitt 5e barn så jag tror jag vet bättre än dig vad mina barn klarar och inte klarar av så.... trurten på dig
Svar på tråden lek / underhållning 3 månaders