Inlägg från: LoveAndHarmoney |Visa alla inlägg
  • LoveAndHarmoney

Min kille vill inte ha sex.

Anonym (Woaw) skrev 2016-12-12 19:29:45 följande:

1- Fråga hur det går för honom angående plugget. För jag misstänker att plugget kan vara nåt oerhört viktig för honom men det funkar inte som det borde...detta kan påverka andra saker bl.a sexlivet.

2- Snoka, observera, vara extra nyfiken och kolla datorn och / eller mobilen...för att se om han är / var otrogen eller på väg att bli det. 

Skulle du uppskatta om din partner snokade i dina digitala kommunikationsenheter? Även om nu aldrig skulle kunna tänka dig hamna i den situationen där du börjar överväga att "snoka". Skulle du uppskattat det om du kom på din partner med att "snoka på" dig? Basera kommunikationen på tillit och skippa detektivarbetet. Det är dessutom olagligt att olovligen ta del av elektroniska meddelanden som du själv inte mottagit eller skickat.
  • LoveAndHarmoney
    Anonym (Ledsen tjej) skrev 2016-12-12 19:18:20 följande:

Ja alltså, jag förstår om han tycker de e jobbigt med tjat om disk o tvätt oså. Men jag vet att om inte ber honom om att ex diska, så kommer han inte göra de självmant. Han ser inte själv när de e stökigt så därför ber jag oftast honom så ja inte behöver göra allt när jag kommer hem, kanske göra en uppgift istället för 2. Men jag förstår hur du menar. Att han skulle va otrogen vill jag inte tro. Vi har tillgång till varandras mobiler, vi kan varandras lösenord. Senast för en timme sen tog han min mobil o skulle ringa nån och de är inget som stör mig eller honom. Om han dock inte skulle vara väldigt snabb på o radera saker.

Det låter för mig som att han har det jobbigt just nu eller så har han blivit bekväm.

Hur agerade han tidigare i förhållandet jämt emot detta gemensamma vardagssysslor? Skulle du påstå att det är hans "normala" nivå av att hjälpa till med era gemensamma hushållssysslor?

Om han mår dåligt av vilken anledning det må vara så kan engagemanget börja svikta. Med det sagt så menar jag inte att du ska låta honom vara utan fundera om det är något annat i periferin som besvärar honom. Det är inte alltid så lätt att vara öppen med vad man känner. Om det inte går så bra i plugget så kan det kännas tungt. Det var kanske ett fjantigt exempel, men jag känner varken dig eller honom och du kan nog bättre komma på vad som är besvärligt för honom just nu.

Brukar ni prata om vad ni gillar att göra med varandra i sänghalmen? Det är viktigt att man kan prata öppet om vad man gillar och tycker är skönt.

Jag skulle vilja föreslå att ni turas om att tillfredsställa varandra. Var ärliga med varandra.
Svar på tråden Min kille vill inte ha sex.