Min kille vill inte ha sex.
Hej på er.
Det är så att jag har varit tillsammans med min kille i snart 6 år. De första åren va underbara och vi hade
Mycket sex och gjorde mycket annat tillsammans. Som gå på bio, gick promenader, reste, lagade middagar tillsammans osv. Vi träffades när vi gick i skolan och nu bor vi tillsammans. Vi gör aldrig något ihop. Han pluggar distans och jag jobbar. Han sitter vid sin dator om han inte sover. Jag städar, lagar mat osv. Visst städar han eller diskar ibland, men inte så ofta så att de känns som att vi "delar" på uppgifterna. Jobbar oftast 6-15 och då e det inte alltid så kul att komma hem o börja diska o städa o laga mat. Tycker att han skulle mer kunna hjälpas åt hemma då han e alltid hemma för han pluggar.
Men så kommer vi till ytterligare en sak jag tycker e väldigt jobbig, o de e att vi inte har något sexliv. Vi har inte haft sex sen september månad. Jag mår
så otroligt dåligt. Jag känner mig ful, tjock och äcklig. Vågar inte ens stå knappt naken framför honom längre. Undviker helst de, då de känns som att han blir äcklad istället för tänd. Jag har försökt att förföra honom på olika sätt. Sagt saker, stått i snygga underkläder framför honom, legat i badet o velat att han ska bada med mig. Men nej. Ingenting funkar. När jag försöker prata me honom om de så
Blir han bara arg. Så nu har jag gett upp o säger aldrig något om sex längre.
Men vad ska jag göra? Jag älskar honom o vill inte ge upp våra 6 år tillsammans. Jag vill lösa det.
Har nån varit med om liknande?