sekundär barnlöshet och IVF våren 2017
Och där kom mensen :(
Och där kom mensen :(
Tack tjejer! Nu väntar långa protokollet om tre veckor :/ Någon som använt Synarela? Hur dåligt mådde ni?
SaJoh- känner igen tanken. Jag trodde ALDRIG att jag skulle hamna här. Nu är det bara att fortsätta. Fast jag är sjukt nervös för biverkningar :/
Jag checkar in emellanåt. Detta har tagit mig lite hårdare än jag trodde :/ Ska resa iväg nästa vecka och ladda inför spraystart som ca 1 ½ vecka,
Håller tummarna för oss alla! Vi hörs snart igen ;)
Idag fick jag reda på att det inte är lönt att gå vidare med IVF då jag inte svarar på behandling och har för lågt amh. Världen känns så jävla mörk och orättvis! Jag är jätteglad över att ha min lilla son. Men jag trodde verkligen inte att jag var för gammal vid 34 års ålder!?
Jag tycker att du ska göra äggplock ändå. Av mina 8 ägg var det bara 1 som blev bra. Så även om man får ut många så behöver det inte betyda ett bra resultat. Be dem göra icsi också. Ge inte upp! Du kommer aldrig få ro då!
När du gjort allt så kan du byta spår!
Vart bor du?
Jag hejjar på dig! Och det är inte över förrän den feta tanten sjunger... eller vad man säger!
Jag satsar just nu på viktnedgång. Skrivit in mig på itrim och har gått ner 12,5 kg på 10 veckor. Under tiden försöker vi lite själva. Men tror inte att jag blir gravid när jag pressar kroppen så pass.
I höst kanske vi provar ivf igen.