Vi som är gravida efter ÄD 2017
Skulle vart två hjärtan i förra inlägget och inte ??
Försöker med bilden igen då den inte kom med
Ska det inte vara ett plus i vänstra fönstret på CB? Det kanske finns olika iofs, el så minns jag fel.
Skulle vart två hjärtan i förra inlägget och inte ??
Försöker med bilden igen då den inte kom med
De finns två olika CB, de ena heter plus och de andra early.
På early blir de bara streck.
Idag har jag varit på Apoteket och köpt Inolaxol (efter era tips!) och dimetikon (Minifom), förhoppningsvis blir jag en aaaaning mindre gasig och uppsvullen nu!
Instämmer m föregående talare! <3
Verkar som att de flyter på som de ska, tog ett digitalt i morse, har omslag till 3+. Känns som man är på rätt väg. Nytt blodprov i dag. Inga känningar alls faktiskt ska enl beräkningar vara i V 6, 5+4 i dag. Försöker inte vara orolig, men de är verkligen svårt. Tankarna bara snurrar i bland. Jag slutade faktiskt med kaffe helt, dagen innan ET, hade minskat ner innan. Funderar på att åka utomlands i sep, håller detta i sig skulle jag gå in i v 13, kan man göra det? Tänkte mejla kliniken å fråga. Jobbar hela sommaren och behöver få koppla av lite.
Upp som en sol, ner som en pannkaka.
I dag när jag gick på toan var de rosa på bindan ca 10:15 på fm, när jag torka mig fanns en brun röd slem klump på pappret, de var lite rött i kisset med, samt när jag torka mig igen. Panik!!! Skulle höja dosen progynon från 3/ dag till 4/dag.
Tack för svar!
Blev tyvärr ett minus i morse. Är ändå vid relativt gott mod- första försöket och många i frysen, men hade såklart hellre plussat! Nytt försök efter semestrarna!
Funderar lite på det här med immunologisk behandling. Visst är det inget man pysslar med i Sverige? Nån med erfarenhet?
Har läst hela tråden och känner med alla här inne! Det är en sann berg och dalbana med plus, spottings, VUL som ibland bara är svart fostervatten... Har själv varit där...
Ändå positivt med alla pickande hjärtan och sparkande bebisar! Håller alla tummar jag kan för er nygravida, att det håller hela vägen ??
Hann lagom skriva inlägget så fick jag stört blödning med slemmiga klumpar. Åkte in till gyn akuten. Blödningen är straxt under hinnsäcken som mättes till 14mm, allt såg normalt ut, fin slemhinna, bra gulkropp, och normal hinnsäck. Riga har gett mig ökad dos progynon, ökad Lutinus, samt C-vitamin. Nu år de säng läge och hålla tummarna som gäller.
De sa att hinnsäcken var 14mm allt såg normalt ut, lite blod under hinnsäcken. De var inte så sugna att hjälpa till då de är så tidigt i grav, de har ingen kunskap om ÄD mm. Tjata mig till ett VUL. Blödningen har avtagit, nu är de bara rosa brun Lutinus som kommer ut. Har fått öka dosen Lutinus oxå. Låg i soffan hela kvällen, blir soffläge i dag med. Ska ta blodprov i morgon och se vad som händer.
De var i Västerås på kvinnokliniken, de är verkligen kass där, iaf på bemötande av människor. Min privata gyn har semester. De kommer åter nästa vecka. Vi gick på kvinnokliniken när vi gjorde ivf, de var lika otrevliga då. Men de är enda stället man kan tjata sig till akut. Jag typ tvingade mig dit, hade fotografera blodet å klumparna. I morgon tar hag nytt Hcg, men blödningarna har avtagit, gjorde de i går kväll, och rosa Lutinus flytningarna är nu borta. Så fort de rinner till i trosskyddet blir man livrädd.