Inlägg från: Anonym (gunnar g) |Visa alla inlägg
  • Anonym (gunnar g)

Hur har ni analsex?

Anonym (O) skrev 2016-12-07 08:26:35 följande:
    Nu njuter jag inte öht av analsex men ger det till min man ändå ibland. Är undergiven så det tänder mig ändå trots att jag inte njuter av det utan bara finner det smärtsamt. Vi har sex på samma vis som vaginalt, dvs samma in- och utrörselse och samma hastighet och stryka. I början gör det ondast så då är vi mestadels ganska stilla. Sedan ökar vi tills vi uppnått samma rörelsemönster som vid vaginalt.
    Sex ska aldrig göra ont om man inte gillar det! Om han inte ser till att du njuter är han en taskig dominant. Men du kanske tänder på smärtan?
    Gör det ont stretchar ni inte tillräckligt. Pröva med att använda buttplug i olika storlekar  innan och använd massor av glidmedel.
  • Anonym (gunnar g)
    Anonym (O) skrev 2016-12-07 19:54:31 följande:
    Vi förbereder inte över huvud taget. Mannen är stilla i början och det är jag själv som för in samt styr till en början då jag upplever det såpass smärtsamt. Smärta är för mig ett trevligt inslag då jag som sagt är undergiven. Han hade inte gjort det emot min vilja. All sorts sex är jag inte i behov att njuta utav utan ser det som att min vilja att behaga uppfylls. Tack för omtanken. :)
    Undergivenhet har inget med masochism att göra. Det första är en personlighetstyp det andra är en kink. De hänger inte ihop per automatik. Undergivenhet handlar INTE om att ta emot smärta. Smärta utsätter man sig för om man tänder på smärtan i sig eller om den har ett syfte som tex fostran eller bestraffning. Fast visst, jag vet att alla bdsm-förhållande är olika, att jag inte har annat än min åsikt, men jag tycker att ni är lite fel ute.

Men gillar du smärta är det bara att gratulera men du vet att du kan få det på andra sätt va?
    Anonym (Rump-Nissen) skrev 2016-12-07 19:57:41 följande:
    Som flera tidigare skrivit är kräver bra analsex ett tight samspel där man lyssnar mycket på varandra och känner efter.

Inte bara att dunka på som vid vanligt hederligt knulla.

Verkar som många kvinnor ogillar analt då de fått alldeles för mycket och för hårt första gången.

Synd tycker jag då det enligt min och mina partners erfarenheter är det kanske bästa som finns.
    Håller med! Det är inte samma sak som vaginala samlag utan kräver både teknik och finess Skrattande

• Anonym (gunnar g)
    Anonym (Rump-Nissen) skrev 2016-12-07 20:29:59 följande:
    Rätt och riktigt. Alltför många amatörer dunkar på för hårt första gången och då är den kvinnan livrädd för att då den i rumpan igen.

Det tycker jag är synd. Kan vara så att hon då går miste om någon hon skulle älska om det görs på rätt sätt.

Precis. Jag tror att vi kan tacka alla taskiga p-rullar för det. Vaniljfolket glor på det utan att förstå att tjejen alltid är vältänjd innan.

• Anonym (gunnar g)
    Anonym (O) skrev 2016-12-07 20:51:49 följande:
    Det är jag medveten om. Gillar inte heller all sorts smärta, bara endel. Självklart är det inte enbart det det handlar om, för andra. Nu talar jag ju dock utifrån hur jag personligen upplever mig själv och vad jag tänder på och varför, inte hur det ser ut för andra. Endel tänder på smärts utan att vara undergivna alls. Endel är undergivna utan att tycka om smärta osv. För mig ingår det i MIN undergivenhet att tända på vissa saker jag inte tycker om, enbart för den andra parten gör det. Precis som jag tycker att det ingår (åter igen; för mig) att aldrig någonsin få säga nej till sex, att kunna bli tagen när som helst och utan förspel osv. Ja, jag vet att jag kan få det på andra sätt. Detta är ju bara en av de sätt jag tycker om att få smärta på, och inte vad som är det vanligaste sätter att få det på heller.
    Tack för att du förklarade. Det blir gärna korfattat i forum och som gjort för missförstånd.
    Anledningen att jag reagerade är för att många ugisar utsätter sig för saker som egentligen är övergrepp. Antar att jag diskuterat med sådana lite för mycket.
    Huvudsaken är att du mår bra i er relation och det är bara att gratulera att du gör det! Solig

• Anonym (gunnar g)
    Anonym (Rump-Nissen) skrev 2016-12-07 20:56:23 följande:
    Precis! Svensson sitter och runkar till analporr och tror han är Gud när han kör i den i rumpan utan stil och finess.

Och så går det år pipsvängen.
    Aj aj aj...
  • Anonym (gunnar g)
    Anonym (Rump-Nissen) skrev 2016-12-07 21:09:22 följande:
    Borde införas ett körkort för analsex.
    Japp!
    Mer anal i sexualundervisningen i skolorna!
  • Anonym (gunnar g)
    Anonym (O) skrev 2016-12-07 21:17:54 följande:
    Ja, det är som upplagt för missförstånd. Så länge bägge är med på, och tänder på, vad som sker så är det i min värld okej. Övergrepp är det ingen risk för här hemma då hans gränser går långt innan mina (tyvärr). :) Omtänksamt av dig att ta diskussionen. Tack!
    Det blir lätt så, missförstånd. Text har sina begränsningar.
    Du har en bra definition tycker jag.
    Sex behöver diskuteras mycket mer för det är inte bara undergivna som ställer upp på saker de kanske inte vill eller saker de inte tycker om. Det är hur vanligt som helst bland vaniljfolket. Det jag först av misstag trodde att du var.
Svar på tråden Hur har ni analsex?