Anonym (O) skrev 2016-12-07 19:54:31 följande:
Vi förbereder inte över huvud taget. Mannen är stilla i början och det är jag själv som för in samt styr till en början då jag upplever det såpass smärtsamt. Smärta är för mig ett trevligt inslag då jag som sagt är undergiven. Han hade inte gjort det emot min vilja. All sorts sex är jag inte i behov att njuta utav utan ser det som att min vilja att behaga uppfylls. Tack för omtanken. :)
Undergivenhet har inget med masochism att göra. Det första är en personlighetstyp det andra är en kink. De hänger inte ihop per automatik. Undergivenhet handlar INTE om att ta emot smärta. Smärta utsätter man sig för om man tänder på smärtan i sig eller om den har ett syfte som tex fostran eller bestraffning. Fast visst, jag vet att alla bdsm-förhållande är olika, att jag inte har annat än min åsikt, men jag tycker att ni är lite fel ute.
Men gillar du smärta är det bara att gratulera men du vet att du kan få det på andra sätt va?
Anonym (Rump-Nissen) skrev 2016-12-07 19:57:41 följande:
Som flera tidigare skrivit är kräver bra analsex ett tight samspel där man lyssnar mycket på varandra och känner efter.
Inte bara att dunka på som vid vanligt hederligt knulla.
Verkar som många kvinnor ogillar analt då de fått alldeles för mycket och för hårt första gången.
Synd tycker jag då det enligt min och mina partners erfarenheter är det kanske bästa som finns.
Håller med! Det är inte samma sak som vaginala samlag utan kräver både teknik och finess