Anonym (Skönt) skrev 2016-12-07 09:14:40 följande:
Jag var en sån som inte ville ha analsex och provade trots det en gång med mitt ex, gjorde bara ont trots att hans snopp var minimal så aldrig mer sa jag!
Sen träffade jag en ny man och han tänder väldigt på analsex. Han frågade och jag såg framför mig hur jag skulle spricka totalt då han har modell gigantikus i brallorna.
Men en gång under sexakten när vi körde bakifrån så började han smeka mig där bak, och efter en stund körde han in ett finger. Förvånande nog så var det skönt.
Blev inget mer den gången och inte heller några gånger emellan. Han väckte dock min nyfikenhet så vi pratade om saken och jag berättade om min rädsla. För mig och säkert för många andra så krävs det att man litar fullständigt på sin partner för att kunna ha analsex då det kan göra fruktansvärt ont om man gör fel lr stressar fram det.
Men vi köpte iaf glidmedel om jag skulle vilja prova, så en gång under akten kände jag mig redo. Han fick "värma upp" analen först med smek och försiktig penetration med fingrar. Sedan satte han soppen mot och lät mig bestämma i vilken takt och hur mycket i taget den skulle in. Bakifrån kan ju kvinnan styra själv väldigt mycket. När det gjorde ont stannade jag en stund och sen fortsatte jag att trycka mig bakåt. Min man är väldigt mån om mig och frågade ständigt hur jag kände och ville veta om jag fick ont. Tillslut var hela inne och vi körde försiktigt och det var otroligt nog så jäkla skönt!
Efter den gången så är jag mycket mer villig och vi har analsex då och då, numera går det snabbare att få in den och han kan köra riktigt hårt och det är bland det skönaste som finns! Låter som jag skrivit ner en sexnovell märker jag nu men ja ja ville ge dig en inblick hur det kan vara.
Mitt tips är ändå att försöka prata om saken, analsex är inte för alla och hon behöver få säga sin mening om saken.
Skulle hon vilja prova så köp glidmedel och förvänta dig inte att kunna köra med annat än fingrar första gången. Och var väldigt lyhörd för hennes reaktion på det hela.
Lycka till b
Så var det ungefär när vi började med. Ett finger runt hennes anus som smekte runt en stund. Någon gång senare åkte ett finger in i henne lugnt och försiktigt. Några veckor senare så frågade jag om hon ville testa och det ville hon. Lugnt och fint och det tog nog 20 min av fingrar och smek både här och där innan jag satte kuken mot henne och gled in. Hon kom efter typ 30 sekunder och hon smekte klittan samtidigt. De gånger vi har asex kommer hon alltid, när vi har vaginalt så kommer hon nästan aldrig utan jag måste hjälpa till med fingrar för att få henne över ribban.
Hon har själv sagt att hon tycker det är skönt och att hon vill ha mer analsex. Hon har även sagt att hon litar på mig till 100% och det är anledningen till att det går bra. Ungefär som att hon inte skulle kunna ha asex led någon random snubbe som hon inte känner lika bra. Ibland penetrerar jag henne bara ned fingrarna och hon brukar komma riktigt hårt av det. Det är en underbar känsla att se när det typ svartnar för hennes ögon och hon blir som i extas när hon kommer.