• Fyrkant

Hur har ni analsex?

Jag hoppas få ha analsex med min fru nån gång i framtiden, även om det idag känns ganska avlägset. Jag tjatar inte! Ibland (väldigt sällan) kan jag smeka henne där och vid ett tillfälle för några månader sen, efter lite vin, så slickade jag henne där och hon verkade njuta väldigt mycket av det (ja, vi har svårt att prata om sex). Jag hoppas verkligen få uppleva det igen! Egentligen behöver vi inte gå längre än till smekningar och slick för att jag skulle vara lycklig men fantisera om och hoppas på ett steg till kan jag inte låta bli. Och det är inför ett eventuellt sånt steg jag verkligen vill att hon skulle tycka det var skönt, annars finns ju ingen vits.

Hur njuter ni tjejer som har analsex av själva analsexet? Tycker mig ha läst att de som har provat men inte tycker om det upplever obehag av in- och ut-rörelserna just där. Att det handlar om lyhördhet och försiktighet förstår jag, men hur brukar ni göra? Är det en försiktig penetration och sen att ganska stilla vara kvar medan mannen kanske smeker klitoris eller är det skönt även för tjejen med rörelse där?

Mest intressant vore nog att få svar från tjejer som inte gillade analsex från början eller trodde att dom inte gjorde det, men ni andra får så klart gärna svara också.

• Svar på tråden Hur har ni analsex?
  • Anonym (O)

Nu njuter jag inte öht av analsex men ger det till min man ändå ibland. Är undergiven så det tänder mig ändå trots att jag inte njuter av det utan bara finner det smärtsamt. Vi har sex på samma vis som vaginalt, dvs samma in- och utrörselse och samma hastighet och stryka. I början gör det ondast så då är vi mestadels ganska stilla. Sedan ökar vi tills vi uppnått samma rörelsemönster som vid vaginalt.

• Anonym (Skönt)

Jag var en sån som inte ville ha analsex och provade trots det en gång med mitt ex, gjorde bara ont trots att hans snopp var minimal så aldrig mer sa jag!

Sen träffade jag en ny man och han tänder väldigt på analsex. Han frågade och jag såg framför mig hur jag skulle spricka totalt då han har modell gigantikus i brallorna.
    Men en gång under sexakten när vi körde bakifrån så började han smeka mig där bak, och efter en stund körde han in ett finger. Förvånande nog så var det skönt.
    Blev inget mer den gången och inte heller några gånger emellan. Han väckte dock min nyfikenhet så vi pratade om saken och jag berättade om min rädsla. För mig och säkert för många andra så krävs det att man litar fullständigt på sin partner för att kunna ha analsex då det kan göra fruktansvärt ont om man gör fel lr stressar fram det.
    Men vi köpte iaf glidmedel om jag skulle vilja prova, så en gång under akten kände jag mig redo. Han fick "värma upp" analen först med smek och försiktig penetration med fingrar. Sedan satte han soppen mot och lät mig bestämma i vilken takt och hur mycket i taget den skulle in. Bakifrån kan ju kvinnan styra själv väldigt mycket. När det gjorde ont stannade jag en stund och sen fortsatte jag att trycka mig bakåt. Min man är väldigt mån om mig och frågade ständigt hur jag kände och ville veta om jag fick ont. Tillslut var hela inne och vi körde försiktigt och det var otroligt nog så jäkla skönt!
    Efter den gången så är jag mycket mer villig och vi har analsex då och då, numera går det snabbare att få in den och han kan köra riktigt hårt och det är bland det skönaste som finns! Låter som jag skrivit ner en sexnovell märker jag nu men ja ja ville ge dig en inblick hur det kan vara.
    Mitt tips är ändå att försöka prata om saken, analsex är inte för alla och hon behöver få säga sin mening om saken.
    Skulle hon vilja prova så köp glidmedel och förvänta dig inte att kunna köra med annat än fingrar första gången. Och var väldigt lyhörd för hennes reaktion på det hela.
    Lycka till b

• Anonym (Gaby)

Om jag ska ha analsex så måste det vara förknippat med min njutning och han måste vara väldigt lyhörd. Jag kräver (ja faktiskt) att jag får orgasm vid analsex, något jag inte behöver få vid "vanligt" sex. Om analsex inte ger mig njutning och orgasm är det rent smärtsamt, vanligt sex är skönt i sig. Han måste också dra sig ur direkt när jag kommit, annars blir det obehagligt. Mycket glidmedel, ta det väldigt väldigt långsamt, stressa inte penetrering med kuk utan kanske bara låta penetrering ske med ett finger utan att sedan stoppa dit kuken. Fokusera på att hon ska få njutning, inte att kuken ska få njutning :P Stimulera klitoris under tiden, smek hennes kropp, hennes bröst. Ge henne njutning i överflöd så stimulans av anus förknippas med överväldigande njutning. Se det inte som att målet är att du ska få stoppa kuken i hennes rumpa, utan målet är att hon ska få njuta av ny stimulans.

• Fyrkant

Tack för era svar!

Anonym (Skönt) skrev 2016-12-07 09:14:40 följande:

...Låter som jag skrivit ner en sexnovell märker jag nu men ja ja ville ge dig en inblick hur det kan vara.

Det gjorde i och för sig inget. Det var just inblick i vad det kan landa i när/om det blir bra som jag ville få. Att det måste ske försiktigt och helt på hennes villkor förstår jag. Likaså att mitt enda hopp nog är att prata om det.

Mitt syfte med tråden är att få lite tips eller inspiration så att det har förutsättningar att bli skönt för henne om vi nån gång kommer att testa.
  • Fyrkant
    Anonym (Gaby) skrev 2016-12-07 09:43:34 följande:

...Se det inte som att målet är att du ska få stoppa kuken i hennes rumpa, utan målet är att hon ska få njuta av ny stimulans.

Det är så jag tänker. Den nya stimulansen hoppas jag att hon skulle njuta av, helst lika mycket som jag skulle göra av att få ge den. Just penetration är inte fokus utan mer nåt som jag vill vara lite förberedd på om den skulle infrias. Chansen kanske också är större att det blir bra och kan vilja göras om.

Det svåra med kommunikation kring sex för oss är att jag gärna pratar om det men min fru mer är av uppfattningen att det inte är kul om sexet är förutbestämt utan blir som det faller sig. Att prata om det gör att man vet vad som ska komma, menar hon (tror jag). Då är det lite låst läge och min metod genom åren har varit att försiktigt och med enorm lyhördhet försökt testa mig fram till vad hon tycker om eller kan tycka om.
  • Anonym (Ensa)

Ett tips är att köpa en buttplug. Då är den där men utan in och ut. Sedan kan du bara hålla tummen mot den och trycka på den under sexet, är vansinnigt skönt både för henne och för dig. Det ger även henne kontrollen. I början kan hon själv sätta in den och ta ut den. Jag tror det är första steget faktiskt.

• Anonym (M35)
    Anonym (Skönt) skrev 2016-12-07 09:14:40 följande:

Jag var en sån som inte ville ha analsex och provade trots det en gång med mitt ex, gjorde bara ont trots att hans snopp var minimal så aldrig mer sa jag!

Sen träffade jag en ny man och han tänder väldigt på analsex. Han frågade och jag såg framför mig hur jag skulle spricka totalt då han har modell gigantikus i brallorna.

Men en gång under sexakten när vi körde bakifrån så började han smeka mig där bak, och efter en stund körde han in ett finger. Förvånande nog så var det skönt.

Blev inget mer den gången och inte heller några gånger emellan. Han väckte dock min nyfikenhet så vi pratade om saken och jag berättade om min rädsla. För mig och säkert för många andra så krävs det att man litar fullständigt på sin partner för att kunna ha analsex då det kan göra fruktansvärt ont om man gör fel lr stressar fram det.

Men vi köpte iaf glidmedel om jag skulle vilja prova, så en gång under akten kände jag mig redo. Han fick "värma upp" analen först med smek och försiktig penetration med fingrar. Sedan satte han soppen mot och lät mig bestämma i vilken takt och hur mycket i taget den skulle in. Bakifrån kan ju kvinnan styra själv väldigt mycket. När det gjorde ont stannade jag en stund och sen fortsatte jag att trycka mig bakåt. Min man är väldigt mån om mig och frågade ständigt hur jag kände och ville veta om jag fick ont. Tillslut var hela inne och vi körde försiktigt och det var otroligt nog så jäkla skönt!

Efter den gången så är jag mycket mer villig och vi har analsex då och då, numera går det snabbare att få in den och han kan köra riktigt hårt och det är bland det skönaste som finns! Låter som jag skrivit ner en sexnovell märker jag nu men ja ja ville ge dig en inblick hur det kan vara.

Mitt tips är ändå att försöka prata om saken, analsex är inte för alla och hon behöver få säga sin mening om saken.

Skulle hon vilja prova så köp glidmedel och förvänta dig inte att kunna köra med annat än fingrar första gången. Och var väldigt lyhörd för hennes reaktion på det hela.

Lycka till b

Så var det ungefär när vi började med. Ett finger runt hennes anus som smekte runt en stund. Någon gång senare åkte ett finger in i henne lugnt och försiktigt. Några veckor senare så frågade jag om hon ville testa och det ville hon. Lugnt och fint och det tog nog 20 min av fingrar och smek både här och där innan jag satte kuken mot henne och gled in. Hon kom efter typ 30 sekunder och hon smekte klittan samtidigt. De gånger vi har asex kommer hon alltid, när vi har vaginalt så kommer hon nästan aldrig utan jag måste hjälpa till med fingrar för att få henne över ribban.

Hon har själv sagt att hon tycker det är skönt och att hon vill ha mer analsex. Hon har även sagt att hon litar på mig till 100% och det är anledningen till att det går bra. Ungefär som att hon inte skulle kunna ha asex led någon random snubbe som hon inte känner lika bra. Ibland penetrerar jag henne bara ned fingrarna och hon brukar komma riktigt hårt av det. Det är en underbar känsla att se när det typ svartnar för hennes ögon och hon blir som i extas när hon kommer.
  • Anonym (Lovisa 29)

Får de skönaste orgasmerna av analsex.
    A och O är att kvinnan är rejält avslappnad i kroppen spänner man sig gör det ont. Vi brukar först ha vanligt samlag samtidigt för han in ett, två fingrar där bak med glidmedel och värmer upp samtidigt smeker jag mig själv så att jag slappnar av ordentligt... brukar ligga på sidan och han ligger bakom mig. Alltså skeden, tycker den är skönast när det kommer till analt. Sedan för han försiktigt in den lååångsamt till en början. För mig är det viktigt att hela är inne och inte bara toppen/ halva kuken då känns det som man är skitnödig hela apparaten ska in..
    Brukar inte ta lång stund innan han kommer av det, och jag får som sagt väldigt kraftiga orgasmer om jag smeker mig samtidigt/ använder vibrator.
    Man måste vara avslappnad med den man är med för att det skall funka. Vanligaste felet män gör , enligt egen erfarenhet, är att de har alldeles för bråttom in och det gör galet ont! Samt slarvar med glidmedlet. Mycket glidmedel ska det vara! Lycka till och ha så skönt..

• Anonym (LG)

Har det inte alls, fy fan va äckligt! Porrskade vill nog ha sånt.

• Anonym (gunnar g)
    Anonym (O) skrev 2016-12-07 08:26:35 följande:
    Nu njuter jag inte öht av analsex men ger det till min man ändå ibland. Är undergiven så det tänder mig ändå trots att jag inte njuter av det utan bara finner det smärtsamt. Vi har sex på samma vis som vaginalt, dvs samma in- och utrörselse och samma hastighet och stryka. I början gör det ondast så då är vi mestadels ganska stilla. Sedan ökar vi tills vi uppnått samma rörelsemönster som vid vaginalt.
    Sex ska aldrig göra ont om man inte gillar det! Om han inte ser till att du njuter är han en taskig dominant. Men du kanske tänder på smärtan?
    Gör det ont stretchar ni inte tillräckligt. Pröva med att använda buttplug i olika storlekar  innan och använd massor av glidmedel.
Svar på tråden Hur har ni analsex?