Hur har ni analsex?
Jag hoppas få ha analsex med min fru nån gång i framtiden, även om det idag känns ganska avlägset. Jag tjatar inte! Ibland (väldigt sällan) kan jag smeka henne där och vid ett tillfälle för några månader sen, efter lite vin, så slickade jag henne där och hon verkade njuta väldigt mycket av det (ja, vi har svårt att prata om sex). Jag hoppas verkligen få uppleva det igen! Egentligen behöver vi inte gå längre än till smekningar och slick för att jag skulle vara lycklig men fantisera om och hoppas på ett steg till kan jag inte låta bli. Och det är inför ett eventuellt sånt steg jag verkligen vill att hon skulle tycka det var skönt, annars finns ju ingen vits.
Hur njuter ni tjejer som har analsex av själva analsexet? Tycker mig ha läst att de som har provat men inte tycker om det upplever obehag av in- och ut-rörelserna just där. Att det handlar om lyhördhet och försiktighet förstår jag, men hur brukar ni göra? Är det en försiktig penetration och sen att ganska stilla vara kvar medan mannen kanske smeker klitoris eller är det skönt även för tjejen med rörelse där?
Mest intressant vore nog att få svar från tjejer som inte gillade analsex från början eller trodde att dom inte gjorde det, men ni andra får så klart gärna svara också.