BF Augusti 2017
Ni som redan har barn, när tänker ni berätta för dem?
Ni som redan har barn, när tänker ni berätta för dem?
Blir det för tidigt att berätta för familjen i jul? Jag ringde mamma igår och småpratade, och då sa hon att hennes killes dotter ska få barn, också i augusti!!! Alltså vilket sammanträffande. Det var sjukt svårt att inte säga att hon inte bara ska bli plastmattor utan även riktig mormor i augusti.
Har tänkt berätta i jul, kommer vara i vecka 6+6 enligt kalendrar då.
Precis så jag tänkte med. Vill vara med i en hemlig grupp för bara de med bf augusti-17!
Vi tänker vänta tills efter v 12. Klarar vi att fortsätta dölja det så blir det nog ända till efter Rul. Men vill ej chansa då det är viktigt att dom får veta av oss få dom är så stora:)
Hur tänker du?
Alltså hur stark växtvärk har ni haft i v 5+2? Har sån himla värk.. blir nervös ????
Blödning nu när jag skulle gå på toa inför natten...
Fan! Åker till akuten imorrn, sonen sover och vi har 10 mil till närmsta sjukhus.
Är det någon här som har börjat få svårt att sova? Jag sover för det mesta jättebra. Vaknar sällan och har lätt att somna om. Nu har jag svårt att somna, vaknar flera gånger per natt och har svårt att somna om och vaknar sedan för dagen långt innan klockan ringer. Hur länge ska man ha det så? Svårt att orka jobba när man sover som en kratta :(.
Jag sover också helt värdelöst dåligt nu. vaknad upp mitt i natten o tar 1-2timmar att somna om, o sen vaknar jag tidigt, eller blir väckt av något o kan inte somna om fast jag är jättetrött..
En lite äcklig fråga, men hur har ni det med era flytningar tjejer?? Här är det en hel del fast inte färgade dock! Är det normalt med mycket flytningar? Minns inte hur det ska vara
Hopppar in här jag också. Plussade igår så otrolig glad och hoppas de ska gå vägen. Beräknad den 21/8-17.:)