Vet hur det känns skrev 2017-03-23 12:27:44 följande:
Får jag fråga vad dina värden ligger på? Jag äter också Levaxin och har haft problem hela graviditeten med dos, värde osv.
Jag har också foglossning.. kan inte gå utan äter maxdos Alvedon (som inte hjälper) kan inte sova eller något. Allt gör ont. Ska ringa bm imorgon och höra vad jag ska göra..jobbar fortfarande 100% fram tills 1/6 då jag går på graviditetspenning.. men jag vet inte om det kommer gå. Min chef och kollegor lider med mig. Var det din BM som hjälpte dig att få kontakt med läkaren inför sjukskrivning? Eller tog du själv kontakt med läkaren?
Mittt tsh värde var 3,82, efter höjning av medicin var det nu 3,33 men min läkare sa att som gravid behövde det va under 3.
Ja, jag ringde till min bm och hon bokade in en tid till läkare pga foglossningen. Den läkaren verkade inte jätte övertygad att det på nåt sätt går att förebygga foglossning o att ända sätter var sjukskrivning..jag hade gärna velat testa akupunktur eller vad som helst som kunde ha minskat värken..
ska till bm nästa torsdag så ska fråga henne om hon jan skriva remiss för akupunktur.
Imorgon ska jag och mina systrar till Stockholm över helgen..o jag är rädd över hur min kropp ska klara av det. Jag vill verkligen åka då det sällan är så att vi kan umgås helt utan män o barn (jag har tre, äldsta systern 5 och yngsta systern 4 barn..)
Men vi får väl försöka ta många fika pauser så jag orkar :)