BF Augusti 2017
Hej allihopa!
Det finns en hemlig facebookgrupp för alla oss som har BF i augusti 2017. Om det är någon som vill vara med så skicka ett meddelande till mig här på Familjeliv så berättar jag mer! :)
Hej allihopa!
Det finns en hemlig facebookgrupp för alla oss som har BF i augusti 2017. Om det är någon som vill vara med så skicka ett meddelande till mig här på Familjeliv så berättar jag mer! :)
Alla kanske inte vill vara med i en grupp i FB. Även om den är hemlig så avslöjas ju ens identitet för de i gruppen och det kanske man inte vill.
Hur mår ni här inne? Undrar om de flesta är med i nån Facebook-grupp och det är därför alla gravidtrådar jag är med i blivit tysta? Har några varit på ultraljud? Vet vad det är för kön? Vårt ultraljud är om knappa två veckor, kommer då vara i v 20 (19+0).
Vi har också rul idag! :). V 19+0. Ska bli spännande. Känner mig smått nervös. Hoppas det går bra för er och oss :)
Glömde skriva grattis till pojken :). Blev ett datum flyttat något? Vi hade 13e augusti och fick nu 11e augusti så inte så stor skillnad.
Finns det någon aktiv Facebook-grupp för oss som är beräknade i början av augusti? Vill vara med isåfall!
Har ansökt om att få gå med i gruppen. Är gravid i 20+4 och BF 23/8. :)
Ja alltså hos BM säger de 22/8 så jag är själv lite förvirrad. Men om jag räknar från befruktningsdag (30/11) så blir det 23/8. Vi väntar en IVF-bebis så vi vet ju exakt när allt har skett. Ingen mystik här. ;)