• Ia82F

BF Augusti 2017

Hej! Hoppar in här oxå. Plussade i söndags och är i vecka 5 (4+4). Det är mitt tredje barn men känns som min första då yngsta barnet är 9år.

Jag har molvärk och extremt känsliga bröst. Samt lätt illamående men det kommer mer framåt eftermiddag/kvällen. Jag har oxå en hel del flytningar.

Delar eran oro för att det inte ska gå vägen! Hoppas sååå att det ska gå vägen!!!

Kram på er och grattis till era pluss <3

• Ia82F

En lite äcklig fråga, men hur har ni det med era flytningar tjejer?? Här är det en hel del fast inte färgade dock! Är det normalt med mycket flytningar? Minns inte hur det ska vara

• Ia82F
    Angel in sight skrev 2016-12-10 20:01:47 följande:

Jag har mycket flytningar. Vanligt när man är gravid. Mina är ibland genomskinliga ibland vita och ibland typ ljusgula - ofräsch info jag vet.. haha

Tusen tack för ditt svar <3
  • Ia82F
    Linutis skrev 2016-12-10 22:51:11 följande:

Tsunami brukar de va haha

Hahaha tack! Precis så
  • Ia82F
    Madfih072 skrev 2016-12-16 05:47:06 följande:

Jag är örebroare och i vecka 5 :) Inga symtom än alls och mår superbra! Nojjig så jag vet inte vad!!!

Hej!! Vad kul! Jag är i vecka 6. Inte jättemycket symptom heller, mer trött och ont i tuttarna bara

Var på hälsobesök i går och fick träffa min barnmorska!
  • Ia82F
    Angel in sight skrev 2016-12-20 10:41:52 följande:

Hur mår ni? Vecka 7 började för oss igår och då började illamåendet pågå hela dagen. Innan var det lite och mest morgonen men igår var det konstant hela dagen. Kan äta och spyr inte i alla fall. Brösten ömmar fortfarande och jag är trött. Passande dagar att vabba lite med ena dottern som är förkyld.

Hej! Vecka 7 började för oss i lördags! Mår som du, men har legat i influensa också, så det har varit extra jobbigt... Börjar iallafall må mycket bättre! Snart jullov oxå jag som jobbar som lärare får några extra vilodagar

Kram
  • Ia82F
    carrolinea skrev 2016-12-20 14:32:21 följande:

Hej, roligt med fler lärare :) ska bli grymt skönt med jullov. När kommer du berätta för dina elever?

Här börjar vecka 7 imorgon och mår illa vissa dagar och som idag galen halsbränna, men är mest trött

Ja verkligen välbehövligt! Vet inte riktigt när jag tänkte berätta, det beror nog på när det börjar synas. Iallafall inte före vecka 12

Just nu på eftermiddag drog illamåendet igång rejält! Några bra tips eller råd?

Kram
  • Ia82F
    carrolinea skrev 2016-12-21 18:17:59 följande:

Inte jag heller före vecka 12. Några av mina kollegor vet, tänker att det kan vara skönt om några vet. Eleverna tidigast vecka tolv men är så svullen redan ????, men hoppas det blir bättre. Mot illamåendet har jag köpt digestivekex förra grav blev det en del nötter men får inte ha det på jobbet. Kram

Ja jag har också berätta för mitt arbetslag skönt att de närmaste på jobbet vet. Ja att små äta verkar fungera hyfsat. Clementiner funkar ganska bra

Just nu är jag lite nojjig över att jag har en del bruna flytningar. Inget på pappret... :-/

Hur mår du idag?
Svar på tråden BF Augusti 2017