BF Augusti 2017
Hopppar in här jag också. Plussade igår så otrolig glad och hoppas de ska gå vägen. Beräknad den 21/8-17.:)
Hopppar in här jag också. Plussade igår så otrolig glad och hoppas de ska gå vägen. Beräknad den 21/8-17.:)
Hej, får man vara med här? Plussade idag på Bim så bf 21 augusti :) Var sjätte försöker till ett syskon till vår snart treåring här hemma. Har inga symtom alls, inga ömma bröst och inte ens många flytningar därav svårt att tro att detta är sant! Hoppas det kommer igång snart men är gravid i alle fall enligt clearblue digital 1-2 veckor :) Och det borde man väl kunna lita på?
Jag har inte heller symtom, igår mådde jag lite illa men inte så att jag kräktes. Bara lite allmänt illamående. Testade positivt för en vecka sen, tog idag mitt andra clearblue digital för att vara säker på att graviditeten fortskrider, haha. Det här har känns som den längta veckan i mitt liv! Och att ens tänka på hur länge det är kvar till rul får mig att vilja gråta av frustration, haha.
Hoppas på att få kub, mest för att se att jag inte inbillat mig typ, men får verkligen alla som vill ha det? Jag är ju bara 26, utan indikationer på kromosomfel...
Vad kul! Hoppas det går bra för oss! Jag har inskrivning nästa vecka vilket jag tycker är tidigt men det gör mig ingenting :)