Inlägg från: Madfih072 |Visa alla inlägg
  • Madfih072

BF Augusti 2017

Hej, får man vara med här? Plussade idag på Bim så bf 21 augusti :) Var sjätte försöker till ett syskon till vår snart treåring här hemma. Har inga symtom alls, inga ömma bröst och inte ens många flytningar därav svårt att tro att detta är sant! Hoppas det kommer igång snart men är gravid i alle fall enligt clearblue digital 1-2 veckor :) Och det borde man väl kunna lita på?

• Madfih072

Någon av er runt vecka 4-5 som inte har några symtom alls? Jag är verkligen helt symtomfri vilket gör mig lite orolig :/ Hoppas såklart att jag bara är väldigt lyckosam än så länge!

• Madfih072
    Diana V skrev 2016-12-13 22:59:45 följande:

Hej ja absolut de kan du lita på. Kul då är vi beräknad samma dag...:) lycka

Vad kul! Hoppas det går bra för oss! Jag har inskrivning nästa vecka vilket jag tycker är tidigt men det gör mig ingenting :)
  • Madfih072
    Ia82F skrev 2016-12-15 20:36:34 följande:

Örebroare?

Jag är örebroare och i vecka 5 :) Inga symtom än alls och mår superbra! Nojjig så jag vet inte vad!!!
  • Madfih072

Bara en fråga! Nu när jag äntligen plussat som vi längtat så länge efter så kan jag inte sluta oroa mig för MA. Har aldrig haft något men har ju inga symtom alls och vecka 5 närmar sig sitt slut.... kan man ta ett nytt granitest som nu kanske visar 2-3, eller betala privat för ett tidigt vul eller bara hoppas att det kickar igång någon gång? Har inte ens ömma bröst eller något alls och det hade jag med dottern och man jämför ju tyvärr graviditet med graviditet....

• Madfih072
    pigne skrev 2016-12-28 18:34:05 följande:

Är det någon som börjar få mage än? Vet att det är tidigt men är så nyfiken!

Jag tycker mig fått mage i alle fall på kvällstid :)
  • Madfih072

Idag var jag på tidigt vul! Såg ett tickande hjärta och en liten snäcka :) Blev tillbakaflyttad till 6+5 och bf 25 augusti! Så skönt att se att allt är bra än så länge eftersom jag mår prima förutom lite trötthet :) Hoppas det håller i sig och att det går lika bra på kub i februari!

• Madfih072

[quote=77297499][quote-nick]Freya18 skrev 2017-01-10 22:47:42 följande:[/quote-nick]Tyvärr så blir det inge bebis i augusti för våran del :'(

Var på VUL idag och ostbågen som vi såg sist hade "försvunnit". Det såg bara smågrynigt ut i ena hörnet.. Man såg mera i v. 7+3 än vad man gjorde nu när jag skulle ha varit i v. 10+0. Ska tillbaka om 2 veckor för ett till ultraljud.

Läkaren säger att det är missed abortion.

Jag har haft en riktigt otäck känsla den sista tiden och såg inte fram emot ultraljudet. Nu förstår man vart den dåliga magkänslan kom ifrån.

Nu är det bara att vänta på att kroppen ska agera naturligt och att jag börjar blöda. Jag är dock förvånansvärt lugn idag och har redan accepterar hur det har blivit. Det kanske beror på att jag har inte känt mig gravid på flera dagar och alla symptom har försvunnit.

All lycka till er andra! Jag hoppar in i en annan månad sen ;)[/

Beklagar så mycket! Det är min värsta rädsla att drabbas utav MA... jag var på vul för drygt en vecka sen och såg då ett pickande hjärta men har idag en vecka senare inte kvar mina ömma bröst utan är bara trött som symtom. Längtar efter kub som är om 4 veckor innan jag börjar tro att detta ska gå vägen :/ Jag tänker att så här bra kan jag inte må utan det är säkert något fel med bebis men hoppas såklart att jag har fel....

• Madfih072

Var på kub idag och flyttades till 12+3 med bf 20 augusti. Allt såg bra ut och låg risk :) Väldigt kul att se bebis slå kullerbyttor och hoppa runt. Andra barnet här.

Svar på tråden BF Augusti 2017