• mixXi

BF Augusti 2017

Hoppar in här! Precis plussat. Överlycklig efter nästan ett års försökande. Första barnet =) Spännande och läskigt. Livrädd för missfall. Menmen. Blir några jobbiga månader nu känns det som =/

• mixXi
    Frusnb skrev 2016-12-16 16:28:54 följande:

Hej, spammar som en took! Men vill så gärna komma med i en fb grupp ???? Ni verkar super trevliga och jag har två grupper för tidigare döttrarna och det har verkligen varit kanon! Någon som vill hjälpa mig?

Pm-a mig namn och profilbild så kan jag lägga till dig som vän och sedan i gruppen
  • mixXi
    Januari2016 skrev 2017-03-09 10:15:31 följande:

Måste fråga er en privat fråga :) i min gravidapp står det att vid v 18 kan sexlusten öka pga att man blir piggare.. veta att det inte stämmer på alla, men tänkte ändå höra om det bara är jag som har svårt att tänka/njuta av sex.. magen ömmar o känns liksom så svullen så känner mig så sjukt osexig o när jag inte kan röra mig som vanligt pga foglossning osv..

Blir även lite stressad o tänker att jag borde se till att ha sex nu innan man verkligen blir stor o klumpig... så tankarna stressar ju mig också o då blir det en ond cirkel o man blir ju inte alls sugen ...

Sambon säger att det inte spelar någon roll om vi har sex eller inte, men jag vet ju att hans lust även i vanligt fall brukar va större än min...

Känner igen mig helt. Är i v17 nu. Jag och sambon har haft sex en gång sen jag blev gravid. Är trött, känner mig osexigt, har inget sug alls. Sambon säger att det är helt okej men såklart jag vet att han gärna hade haft sex innerst inne. Så försöker vid några tillfällen och har tillfredsställt honom ett par gånger också för att jag tycker synd om honom. Jag är mest stressad att lusten inte kommer tillbaka och suget lär ju vara ännu mindre när bebisen väl kommit.
Svar på tråden BF Augusti 2017