Inlägg från: CamillA_S |Visa alla inlägg
  • CamillA_S

BF Augusti 2017

Kul att läsa om alla era plus! Jag och sambon pulsade för första gången i lördags. Det blir vårt första och väldigt efterlängtade barn. Men just nu är det både oro och glädje i kroppen. Vill ju bara att allt ska gå vägen :)

• CamillA_S
    pigne skrev 2016-12-07 18:00:01 följande:
    Åh vi plussade också i lördags! Är superorolig att det inte ska gå vägen... håller tummarna för dig!
    Så häftig känsla! Läste att du också är gasig i magen, samma här ;) har även haft lite ont i magen från i lördags tills igår. Det var även så jag misstänkte att jag kanske vara gravid, plus utebliven mens. Men idag har jag inte känt något. Är även väldigt frusen, men vet inte om det beror på graviditeten. Blir det ert första barn?
  • CamillA_S
    idahen skrev 2016-12-07 18:28:14 följande:
    Jag är också jätte nervös för missfall och är små nojig varje gång jag ska gå på toaletten att det ska komma blod. Men samtidigt försöker jag hålla positivt tänkande ! Precis som dig trodde jag aldrig att jag skulle kunna bli gravid och vill verkligen att detta ska fungera Glad
    Exakt samma här. Rädd varje gång jag ska gå toa för att det ska vara blod.

Grattis till plusset, väntar också vårt första ??
  • CamillA_S
    CamillA_S skrev 2016-12-07 18:40:21 följande:
    Exakt samma här. Rädd varje gång jag ska gå toa för att det ska vara blod.

Grattis till plusset, väntar också vårt första ??
    Väntar ni också ert första ska det stå? ????
  • CamillA_S
    idahen skrev 2016-12-07 19:05:52 följande:
    Ja grattis till er också ! Så fantastiskt!

Ja precis, det är vårt första barn. Så efterlängtad! Efter en operation, en lång utredning, en insemination och på första IVF försöket. Men jag ska inte ropa hej än.. Som sagt är väldigt nervös! Hur har det gått för er? 
    Okej. Hoppas att det går vägen för oss båda. Vi har försökt i ett halv år, och detta är första plusset ??
  • CamillA_S
    Icnivad skrev 2016-12-08 10:43:08 följande:

Väntar och hoppas på att någon snart skapar en bf-grupp på facebook man kan gå med i. Jag är inte redo att skapa en själv, för det känns inte som att graviditeten är på riktigt än! ????????

Det finns en FB grupp som heter gravida med BF 2017. Men vågar inte gå med där ännu, då minna vänner kan se att jag gått med i gruppen. Så väntar ett tag till.

Vore ju kul med en FB grupp för oss som är beräknade i augusti också ??
  • CamillA_S
    Mila skrev 2016-12-08 12:07:06 följande:

Jag hoppar också in här. Har följt denna tråd men inte vågat skriva. Fick mf i juni och nu är jag gravid igen, har en dotter på 5,5 år. 4+5 idag så väldigt tidigt.

Vid graviditet får jag alltid stora ömma bröst. Ömmandet har varierat och är värst på nätter så de bränner rejält i dem när jag rör mig. Dock vaknade jag imorse och vara bara lite öm i höger. Nu är det knappt något i något bröst :( Nojjar upp mig direkt och förbereder mig på det värsta. Men jag fick iaf ett mycket starkare test idag än för 2 dagar sedan. Och har som hugg och lite molvärk till och från.

Någon som känner igen sig?

Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ Missfall i juni ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
    Grattis!!!

Jag känner inte något i mina bröst ännu. Men känner igen din beskrivning av hugg och molvärk.
  • CamillA_S
    pigne skrev 2016-12-08 19:00:27 följande:
    Har också funderat på att berätta i jul, är då i vecka 7+3... känns lite tidigt men ändå som en kul grej! Bra julklapp :)
    Här blir det också en julklapp ????
Svar på tråden BF Augusti 2017