Inlägg från: Monikame |Visa alla inlägg
  • Monikame

BF Augusti 2017

Hej allihopa!

Jag och min man försökte bli med barn i många månader men det gick inte. Till slut bestämde vi att ta en paus. Vi gifte oss och åkte på bröllopsresa ..och just då lyckades vi.

Bara en vecka efter ägglossningen började jag må illa och tog en test . Den plusade . Var faktiskt förvånad att den kännde av graviditeten redan efter 8 dagar. Undrar om det kan vara tvillingar ( hoppas lite naivt:)

Finns det någon mer som väntar sin bejbis i augusti. Berätta gärna hur blev det för dig.

• Svar på tråden BF Augusti 2017
  • Monikame

O jaa.

Som sagt brjade må illa redan några dagar efter ägglossningen men trodde från brjan att det var maten då vi var utomlands. Ömmande bröst och humörsvängningar är värst. Jag brukar har väldig intensiv pms men det här känndes som riktig stark cocktail.

Alla detta symptom hade jag fram tills på söndag ( då min förväntade mens uteblivit)

Nu känner jag nästan ingentig förutom illamående då å då.

Ang dina "ofräscha infon" Det är min första barn jag väntar och all fäsch eller ofräsh info är uppskattad. ????

• Monikame

Tycker det är så underbar kännsla när man ligger ner och känner att det liggen något på magen ( blev lurat några gånger då jag trodde det var fjärrkontrollen) och så kittlar det lite också. Någon mer som känner lika dant?

Svar på tråden BF Augusti 2017