• Muffins2017

Vi som är gravida efter FET, BF 2017

Jag mår också mer illa än tidigare graviditeter. Det har också ökat i styrka ledsna det under mina MA graviditeter minskat. Igår funderade jag på om jag skulle behöva kräkas.

Idag ska vi på ultraljud. Känner mig uppgiven och ledsen. Vill "njuta" av mina sista timmar utan att potentiellt veta att graviditeten är körd. Finns inga tecken på att det ska vara MA egentligen utom att digitaltestet slog om till 3+ några dagar försent men ändå känns det som att allt skulle vara bra är lika sannolikt som att vinna 10 miljoner på lotto. Det händer inte mig lixom..

Men kl 12 vet vi väl..

• Muffins2017

Tack för era tummar, dom gjorde susen för det var ett starkt och snabbt hjärtslag!!!! Och rätt storlek och allt. Jag är helt chockad och så oerhört lycklig. Fortfarande rädd såklart men risken har ju minskat avsevärt!!

Och jävla clearblue digitaltest som skrämde skiten ur mig genom att visa fel!

Nu ska jag våga ladda ner gravid app och boka inskrivning..

• Muffins2017
    johjen skrev 2016-12-14 13:42:24 följande:

Lite rött på pappret idag igen.. Dock har jag fått ett litet lätt illamående och måste typ småäta hela tiden för att hålla det under shack så jag vet inte.. Ultraljud imorgon kl 14:30 sen vet vi..

BF ändras inte iochmed att man vet hur gammalt embryot är, men den såg ut att vara precis rätt tid! 6+5

Jag har aldrig mått illa när jag fått MA /missfallså jag tycker ändå det är lovande att du mår så illa. Kommer hålla tummarna stenhårt för er i morgon!
  • Muffins2017
    Sjeldan skrev 2016-12-14 15:50:30 följande:

Åh va roligt! Grattis! Tror de digitala testerna gör mer skada än nytta för oss som ändå vet exakt datum när bebis blir till!

Ja verkligen! Hade tänkt ta det för att lugna mig men det gick ju inte så bra.. har läst om väldigt många som fått fel veckor men som det ändå gått bra för så dom är ju inte tillförlitliga..
  • Muffins2017
    elvira74 skrev 2016-12-15 11:20:11 följande:

Förstod du var i närheten av mitt datum. Försökt läsa igen en del trådar här. Inte vågat skriva så mycket då man inte vet så mycket än och vågar inte riktigt börja hoppas än. Hade MA mars -15 och det upptäcktes på VUL i vecka 8.

Har också haft MA, senast i somras efter spontan graviditet så man blir ju sjukt orolig..
  • Muffins2017

Själv har jag blödig lite idag. Blir helt sjukt jävla orolig trots att jag äter trombyl som ju ökar blödningsbenägenheten samt gjorde vul igår där allt var bra. Så jobbigt med denna oro..

• Muffins2017
    Sjeldan skrev 2016-12-16 13:11:00 följande:

Nu har även jag gjort vul. En liten böna på 8 mm vilket stämmer exakt med veckan jag är i. Så skönt att få se det där pulserande lilla hjärtat!

Åh grattis! Känslan att se hjärtat är oslagbar!

8 mm stämmer ju perfekt för min var 7mm i förrgår och jag är 7+0 idag.
  • Muffins2017

Hur har ni det med symptom? Är dom konstanta och jämna eller går det upp och ner?

Ömheten i mina bröst har ju växlat mycket men hittills har illamåendet gradvis blivit värre. Men idag mår jag mindre illa än igår vilket stressar mig iochmed blödningen igår.

Nytt vul på tisdag. Snälla lilla, stanna!

Svar på tråden Vi som är gravida efter FET, BF 2017