BIM 1-15 januari
Var tvungen o kissa på lite mera pengar ;p äl+10 hållt mig i 4h men druckit endel... /en till testoman.
Var tvungen o kissa på lite mera pengar ;p äl+10 hållt mig i 4h men druckit endel... /en till testoman.
Tack!
Här kommer mitt test för dagen. Bim -7 så får nog ha tålamod och vänta lite till. Haha...
Jag kunde inte hålla mig idag från att testa. Det är något där! Till och med min fästman såg att det är något men då det är såå svagt så svagt. Har aldrig fått spök på nåt test men börjar såklart fundera och blir skeptiskt men hoppas ju såå mycket!!
Hej!
Har bim 8/1. Har inte alls samma symptom som sist (mf 9/11). Tyder detta på att det inte blivit något denna gången eller kan symptomen vara olika trots att det inte var längesen sist?
Hejsan. 34år o på första försöket med ett 3e barnet ( en sladda, mina är snart 18 o en på 15 och sambon har inga).. Äl +7 BIM den 12e. Sedan i lördags har jag börjat få mer och mer ont i brösten (irriterande ömma) så får se om de är något + framöver el om kroppen lures med en ????... Grattis till alla plus o lycka till för alla andra. I morgon kommer troligen mina test hem så blir nog en testoman jag med ????
Det va positivt de förra
Tjejer, är detta ett spöstreck eller positivt test?
Testade med morgonurin idag på bim -6. Det är ett "testa tidigt"-test. Jag vet att jag bör vänta några dagar och ta ett nytt test (har ett digitalt som väntar) men är tacksam om jag kan få hjälp att analysera detta.
Tack <3
Blev nog bara ett ägg som fäste och lossnade. Äl +11 idag. Vad tror ni? Ser ni nått? Kan inbilla mig att det syns liiiiite mer i dag än igår.. ;p
Jag ser definitivt ett litet streck hos dig också! Woho! Har inte följt tråden, när har du bim? Använde du morgonurin?
Man känner sig lite störd av att överanalysera sitt lilla patetiska spöstreck haha men nu har jag gjort bilden lite mörkare och tycker att det syns lite mer. Tog likadant test igår kväll och då var det absolut inget där, solklart negtivt. Så man får nästan lite förhoppningar nu även om man inte vågar tro på det
Visst är detta ett positivt streck? Vill bara vara helt säker ^^ååh denna undran!
Ett tag sedan jag var inne men idag så fick vi vårt plus! Åh! Är så glad!
Tog i morse ett tidigt graviditetstest som mäter 10, som var negativt. Tog nyss ett ÄL-test som visade starkt positivt. Någon som varit med om liknande? Finns det fortfarande chans att jag är gravid? :(
Grattis till alla plus!! :)
Idag är det bim+5 och inte ett tecken på mens. Idag tyckte jag att visa saker börjat lukta starkt och vissa saker smakat konstigt. Åt lite av min favvochoklad förut och det var inte ens gott... skumt ;)
Under förra graviditeten vet jag att jag kände extremt mkt lukter, kunde knappt gå på Ica för alla människor stank svett och äcklig parfym ;P
Får väl inse att det svaga strecket som kom på äl+8 aldrig blev starkare :( har bara digitalt kvar men ska ta det i morgon. Äl+12/ bim-1 för att verkligen se ej gravid och sen vänta in mensen :'( hoppas det tar sig för er alla!! <3
Mitt test i morse på äl+11