• MissMf

BIM 1-15 januari

Var tvungen o kissa på lite mera pengar ;p äl+10 hållt mig i 4h men druckit endel... /en till testoman.

• MissMf
    FrökenE1985 skrev 2017-01-04 19:57:35 följande:

Tack!

Här kommer mitt test för dagen. Bim -7 så får nog ha tålamod och vänta lite till. Haha...

Tålamod är svårt ;p
  • MissMf
    niiskuneiti skrev 2017-01-04 20:22:21 följande:

Jag kunde inte hålla mig idag från att testa. Det är något där! Till och med min fästman såg att det är något men då det är såå svagt så svagt. Har aldrig fått spök på nåt test men börjar såklart fundera och blir skeptiskt men hoppas ju såå mycket!!

Finns ingen bild :/
  • MissMf
    Grodan86 skrev 2017-01-04 20:34:58 följande:

Hej!

Har bim 8/1. Har inte alls samma symptom som sist (mf 9/11). Tyder detta på att det inte blivit något denna gången eller kan symptomen vara olika trots att det inte var längesen sist?

Det kan ju såklart ha tagit sig ändå :p håller tummarna! :)
  • MissMf
    Novanex skrev 2017-01-04 20:54:23 följande:

Hejsan. 34år o på första försöket med ett 3e barnet ( en sladda, mina är snart 18 o en på 15 och sambon har inga).. Äl +7 BIM den 12e. Sedan i lördags har jag börjat få mer och mer ont i brösten (irriterande ömma) så får se om de är något + framöver el om kroppen lures med en ????... Grattis till alla plus o lycka till för alla andra. I morgon kommer troligen mina test hem så blir nog en testoman jag med ????

Haha underbart med alla testomaner. ;p vi gillar att analysera test :) ser du nått på min bild ovan? :)
  • MissMf
    Luttanlej skrev 2017-01-05 07:49:11 följande:

Det va positivt de förra

Wiie!! Stort grattis!! :D
  • MissMf
    MammaDee skrev 2017-01-05 07:53:53 följande:

Tjejer, är detta ett spöstreck eller positivt test?

Testade med morgonurin idag på bim -6. Det är ett "testa tidigt"-test. Jag vet att jag bör vänta några dagar och ta ett nytt test (har ett digitalt som väntar) men är tacksam om jag kan få hjälp att analysera detta.

Tack <3

Ser en skugga :p
  • MissMf

Blev nog bara ett ägg som fäste och lossnade. Äl +11 idag. Vad tror ni? Ser ni nått? Kan inbilla mig att det syns liiiiite mer i dag än igår.. ;p

• MissMf
    MammaDee skrev 2017-01-05 08:15:11 följande:
    Haha vad innebär det då?
    Att det bör vara nått på G :p vad tror du om mitt?
  • MissMf
    MammaDee skrev 2017-01-05 08:24:27 följande:

Jag ser definitivt ett litet streck hos dig också! Woho! Har inte följt tråden, när har du bim? Använde du morgonurin?

Har bim i morgon eller på lördag. Äl+11 idag. Har tagit varje morgon sen äl+8 och tyckte jag fick ett svagt streck då men man ser ju ingen skillnad eller stegring.. :/ mår dock lite illa av någon anledning i dag. Lägger en redigerad oxå.

• MissMf
    MammaDee skrev 2017-01-05 08:40:15 följande:
    Hmm svårt det där, blir ofta mer otydligt på bild också än i verkligheten. Om 2-3 dagar borde du kunna få ett definitivt svar (känns som en evighet, jag vet). Är det vanliga cb eller cb early? Du kanske ska testa ett annat test?
    Vanliga cb. Nu är testen slut. Har två digitala kvar bara :p får väl ta dom nästa två dagar i väntan på mensen ;p
  • MissMf
    MammaDee skrev 2017-01-05 09:20:41 följande:

Man känner sig lite störd av att överanalysera sitt lilla patetiska spöstreck haha men nu har jag gjort bilden lite mörkare och tycker att det syns lite mer. Tog likadant test igår kväll och då var det absolut inget där, solklart negtivt. Så man får nästan lite förhoppningar nu även om man inte vågar tro på det

Man blir störd! :p haha. Man ser ju ett streck på din! Syntes det inget igår känns det väldigt hoppfullt!! :) jag tog ett helt neg för några dagar sen. Hade äl senare än vad jag trodde. Så blev jättehoppfull när man såg ett svagt streck och hade samma symptom med dom andra två :) eller först fick jag panik då vi bara slarvade och sambon blev inte så pepp. Sen pratade vi om det och båda blev jätteglada! Så nu börjar vi ju bli besvikna i stället eftersom att det känns som att det fäste och lossnade :(
  • MissMf
    MammaDee skrev 2017-01-05 09:57:42 följande:
    Varför tror du att det lossnade då?
    Kände ju molvärk och så sen har den minskat massor och nu försvunnit. Är ju ett jättetidigt MF isf som man inte ens hade märkt om jag inte testat så tidigt. Men var ju helt säker på att jag var gravid med dom känningarna. Sen det supersvaga plusset på äl+8
  • MissMf
    MammaDee skrev 2017-01-05 10:07:20 följande:
    Hmm.. känningar kan ju försvinna efter att ägget har fäst. Tycker att fu ska testa om några dagar igen
    Kommer testa upp mina två digitala i morgon och i övermorgon oxå. ;p hehe Sen väntar jag på mens. Kommer den inte får jag köpa nya test :p
  • MissMf
    Birdiz skrev 2017-01-05 10:17:53 följande:

Visst är detta ett positivt streck? Vill bara vara helt säker ^^ååh denna undran!

Japp. Grattis! :)
  • MissMf
    B B B skrev 2017-01-05 12:07:51 följande:

Ett tag sedan jag var inne men idag så fick vi vårt plus! Åh! Är så glad!

Grattis!! :)
  • MissMf
    cclaras skrev 2017-01-05 12:35:13 följande:

Tog i morse ett tidigt graviditetstest som mäter 10, som var negativt. Tog nyss ett ÄL-test som visade starkt positivt. Någon som varit med om liknande? Finns det fortfarande chans att jag är gravid? :(

Hur långt efter äl är du/ när är bim?
  • MissMf
    Silfra skrev 2017-01-05 21:56:31 följande:

Grattis till alla plus!! :)

Idag är det bim+5 och inte ett tecken på mens. Idag tyckte jag att visa saker börjat lukta starkt och vissa saker smakat konstigt. Åt lite av min favvochoklad förut och det var inte ens gott... skumt ;)

Under förra graviditeten vet jag att jag kände extremt mkt lukter, kunde knappt gå på Ica för alla människor stank svett och äcklig parfym ;P

Har du inte testat än? Hade aldrig kunnat hålla mig!! ;p
  • MissMf

Får väl inse att det svaga strecket som kom på äl+8 aldrig blev starkare :( har bara digitalt kvar men ska ta det i morgon. Äl+12/ bim-1 för att verkligen se ej gravid och sen vänta in mensen :'( hoppas det tar sig för er alla!! <3
    Mitt test i morse på äl+11

• MissMf
    cclaras skrev 2017-01-05 23:02:27 följande:
    Tråkigt att höra! Håller tummarna att det tar sig nästa cykel!

Kramar <3
    Det var helt oplanerat då jag trodde jag hade äl tidigare så vi slarvade på dagen som visade sig vara äl. Fick sen exakt samma känningar som med båda barnen och ett likadant supersvagt plus på äl+8 som sen inte blev starkare och molvärken försvann på eftermiddagen på äl+8. Men vi hann först få lätt panik och sen bli jätteglada. Så nu blir man ju ledsen och besviken när man hann ställa in sig på bebis. Om det blir en 3a blir det typ tidigast 2019.. o jag blev så gravid och nyföddbebissugen igen..
Svar på tråden BIM 1-15 januari