BIM 1-15 januari
Testade mig idag. Visade gravid :)
Testade mig idag. Visade gravid :)
Gott nytt år allihopa!
Jag väljer att lita mer på kroppen än ff. Så jag bör vara på äl+3 idag. Hoppas på plus om ca 1 vecka.
Håller tummarna för dig! Bättre att lita på kroppen, helt klart.
Börjar undra om man ska skita i ägglossningsstickorna? FF satte ut en väldigt sen beräknad ÄL pga att förra cykeln var ovanligt lång. Då jag inte ville riskera att missa den så började jag testa med stickor redan förra veckan cd 15 typ (enligt FF ska ÄL vara ca cd 25). Fick hyfsat starka teststreck men aldrig starkare än kontrollstrecket. För tre dagar sedan fick jag känningar i äggstockstrakten, först vänster sida och sedan höger. Igår hade jag trådigt sekret på morgonen och mer vattningt mot eftermiddagen. Tog nytt ÄL-test som i princip var helt blankt (?). Idag steg min temp. Om jag bara tolkar kroppens signalen har jag ägglossning nu. Men absolut inte enligt stickorna. Vad skulle ni tro?
Nu känner jag mig helt säker på att äl varit. Bara den långa väntan kvar.
Mun-tempen:
Vaginala tempen:
Grejen är att man har skymtar nått i 3 dagar nu :/ syntes nästan mest på EM i förrgår (märkt igår) och där det står idag är ju då igår ;p
Misstänker oxå det faktiskt.. :( hade samma stickningar hugg och molvärk som med dom andra två men det har avtagit helt nästan :( vad besviken man blir ändå.
Hur långt innan BIM börjar ni testa er? :)
Är så otålig! Vill börja idag, men det är en vecka kvar till BIM! Ska försöka hålla mig till måndag!!
Hoppas :) känner mig så rädd för att testa denna gång! Som om det är en "dålig" sak och det kommer resultera i att jag inte är gravid för de, som om det skulle ha med saken att göra haha
Håller tummarna att det blir ett plus som stannar för dig! <3
Tålamod är svårt ;p
Tålamod är en svår grej!! Haha
Stort grattis till er som plussat nu på morgonen!
Ett tag sedan jag var inne men idag så fick vi vårt plus! Åh! Är så glad!
Bim idag. Brösten ömmar nå jävulskt och jag vaknade av illamåendet idag. Tempen gick upp och jag fick ett svagt streck på Lloyd's. Nu hoppas jag bara på att det stannar. Bilden är inom och efter tid.