• Solan444

BIM 1-15 januari

sweetcandy skrev 2016-12-27 18:12:55 följande:

Det hjälper tydligen att gnälla lite!!

Hade faktiskt tänkt att ge upp att det skulle komma någon ÄL, men tog ett test ändå, tänkte att jag lika gärna kunde göra slut på de jag har!

Och visst är de en tydlig stegring? (Översta från igår, nedersta idag) Inte fullt ut positivt men troligen blir de det i morgon då!!

Härligt, bara o mysa på nu
  • Solan444
    AlexSthlm skrev 2016-12-28 09:06:52 följande:

Igår morgon/förmiddag fick jag en glad gubbe på äl-testet så på eftermiddagen var vi i Danmark och inseminerades. Nu är det bara hoppas att ägget släpper som det ska och att allt träffar rätt! Jag testade med äl-test idag också och det var fortfarande positivt, hoppas att det blir negativt under morgondagen så att ägget inte släpper för sent eftersom upptinade spermier inte lever lika länge som färska. Den här gången fick vi ingen testdag av dem men jag har bim den 11/1 så jag tänker att jag väntar ut mensen till den 13/1 och testar då om den inte har kommit. Tredje gången gillt hoppas vi!

Stort lycka till idag!!
  • Solan444

Så såg det ut, tycker de e lite fränt hur de fungerar med äl test, första ggn jag provade
  • Solan444

Här kommer några grejer, svettas mycket mer, började typ gråta nu på morgonen, allt känns varmt, o extremt känsligt luktsinne.....tuttarna börjar kännas lite ömma... Haha tänk om jag inbillar mig allt, ska bli kul o se om de visar sig vara pga graviditet eller inte. Testade igår kväll, visade neg änsålänge, så testar igen på nyårsafton då är de bim - 4/5 ungefär. Bäst o ta morgonkiss kan jag tro! Lycka till alla här i gruppen!

• Solan444
    Mamma91a skrev 2016-12-30 20:05:24 följande:

Testade mig idag. Visade gravid :)

Tjoho! Grattis
  • Solan444
    Luttanlej skrev 2017-01-04 07:00:11 följande:

Skrev i den här gruppen tidigare men har haft så mkt att jag inte har återkopplat. Har bim 7/1 och testade i morse.. blev streck inom tiden även om de e svagt så är det rosa. Visst är det positivt?

Ser ut o va ett extra stack ja hoppas hoppas, ta ett nytt imorgon o kika!
  • Solan444
    MissMf skrev 2017-01-04 11:35:33 följande:

Det där är positivt!! Grattis! :)

Tror du? De e inga så kallade spökstreck då??? Får precis lite smått panik här, dels för att jag behöver sluta snusa och undrar om jag kommer klara detta med ett till barn (fyra då), utbildning 50% till juli, jobb 100%, relationen...känner igen symtomen iaf, panik i början o sen brukar de lätta efter ett tag. Jobbar dygn o har varit sååååå känslig o retligt hela tiden o nästan gråtfärdig imorse..... Sen åkte jag hem o gjorde två test....
  • Solan444

Tog kort igen på båda testen, ser ju definitivt ut i vara positivt, fast svagt sålänge

• Solan444
    Underligtärdet skrev 2017-01-04 12:45:37 följande:

Glömde tillägga att senaste grav slutade i mf. Fostret ville inte följa med på resan i vecka 7 men märkte inget förens i vecka 14. Så strax därefter blrjade ja snusa igen (dum som man är haha)

Har onico lakrits o började ta nån då o då sen några v tbx, men humöret, jösses, jag känner abstinensen ganska direkt om jag inte har en snus inne..... Ska försöka varva nu nån vecka o bara ta en riktig nångång ibland, o gå över till onico helt o hållet. Min kille säger att jag MÅSTE sluta precis nu o jag känner lite panik ärligt talat. Fixade inte att sluta förra graviditeten. Däremot slutade jag röka med mitt första barn direkt. Andra barnet slutade jag snusa efter två veckor efter plusset ungefär, och som du, började snusa igen efter graviditeten. Tredje som sagt, fixade jag de inte.... Men ska absolut göra allt för att försöka lyckas denna gången. Ger det en vecka med nedtrappning nu i sen får de vara slut. Hoppas kunna vänja mig vid onico! Håller er uppdaterade
  • Solan444
    sweetcandy skrev 2017-01-04 12:41:39 följande:

Hur långt innan BIM börjar ni testa er? :)

Är så otålig! Vill börja idag, men det är en vecka kvar till BIM! Ska försöka hålla mig till måndag!!

Testade på bim - 7 och bim - 5 visade inget, o nu bim-1 visar det! Stort lycka till!!
  • Solan444

Grattis till er alla som fått plus också!! Önskar all lycka till till er som fortf. väntar o hoppas på det bästa! Jag köpte för säkerhets skull ett test på apoteket idag o det visade positivt också, fast svagt trots bim, så nu blir de en bebis i september om allt går som det ska

Svar på tråden BIM 1-15 januari