• MissMf

BIM 1-15 januari

Jag testade i morse för tycker jag har mått som med dom andra två barnen efter äl. Äl+8 bara dock. Nån som ser?

• MissMf
    Mamma91a skrev 2017-01-02 16:10:18 följande:

Tycker mig ana ett svagt streck på sista bilden. Avvakta några dagar och kör ett digitalt :)

Tog ett nytt vid lunch redan. :p blir ett i morgon bitti oxå. Detta är extremt oplanerat!

• MissMf
    Nyponros399 skrev 2017-01-02 17:06:08 följande:
    Jag ser ett plus!!!!!!

När hade du bim? :)
    Äl+8 idag.
  • MissMf
    Luttanlej skrev 2017-01-04 07:00:11 följande:

Skrev i den här gruppen tidigare men har haft så mkt att jag inte har återkopplat. Har bim 7/1 och testade i morse.. blev streck inom tiden även om de e svagt så är det rosa. Visst är det positivt?

Skulle tolka det som pos! Grattis :)
  • MissMf
    Solan444 skrev 2017-01-04 11:23:56 följande:

Ser nästan ut som de e nåt på testet el? Är på bim-1 idag

Det där är positivt!! Grattis! :)
  • MissMf

Vad tror ni om mitt? Äl+10. Hade likadan symptom som med dom andra två barnen, hugg och molvärk efter äl men den avtog igår :/

• MissMf
    cclaras skrev 2017-01-04 11:51:44 följande:

Jag tycker mig kunna skymta någonting men svårt att säga. Testa igenom om ett par dagar! :)

Grejen är att man har skymtar nått i 3 dagar nu :/ syntes nästan mest på EM i förrgår (märkt igår) och där det står idag är ju då igår ;p

• MissMf
    FrökenE1985 skrev 2017-01-04 12:10:58 följande:
    Jag tror tyvärr att det kan vara så att ägget försökt fästa men att det av någon anledning inte lyckats. Jag själv alltför bekant vid det också. Hoppas dock att jag har fel och håller tummarna att det lyckas fästa.
    Misstänker oxå det faktiskt.. :( hade samma stickningar hugg och molvärk som med dom andra två men det har avtagit helt nästan :( vad besviken man blir ändå.
  • MissMf
    Solan444 skrev 2017-01-04 12:17:04 följande:

Tog kort igen på båda testen, ser ju definitivt ut i vara positivt, fast svagt sålänge

Ser helt klart pos ut :) testa med cb plus eller digital i morgon så har du ett garanterat svar :)
  • MissMf
    FrökenE1985 skrev 2017-01-04 12:39:26 följande:

Hoppas på att hormonerna bara är lite ojämna i urinen för dig än så länge!

Själv har jag haft så 4 cykler av 7... 2 av dom klart positiva test. I somras fick jag klart positivt på billiga-testers och senaste cykeln på Lloyd's. Lloyd's tester mäter från 10ml/u så har beslutat att bojkotta tester som mäter så pass lite hormon.

Denna cykel har jag samma symtom. Fast kraftigare. Hoppas att det vill stanna så jag får ett rungande plus snart. Och självklar att jag får gå en hel graviditet. Är bara på äl+7/bim-7 nu.

Håller tummarna att det blir ett plus som stannar för dig! <3
Svar på tråden BIM 1-15 januari