• josssa

BIM 1-15 januari

Hoppar också in här! BIM den 7/1. Känner mig precis som vanligt än så länge.

• josssa
    josssa skrev 2016-12-29 10:27:05 följande:

Hoppar också in här! BIM den 7/1. Känner mig precis som vanligt än så länge.

BIM 4/1 menar jag!
  • josssa
    niiskuneiti skrev 2016-12-29 10:49:58 följande:

Samma här :)

Kul! Känner ni något? Jag mår precis som vanligt. Det enda jag reagerade på var att jag aldrig kände av min ägglossning, men hade ägglossning enligt cb digitala test.
  • josssa
    HoppasPåEnTill skrev 2016-12-29 10:33:39 följande:

Samma som mig. Välkommen!

Tack! Känner du något? Det enda jag reagerade på var att jag aldrig kände av min ägglossning, men hade ägglossning enligt cb digitala test.
  • josssa

Idag har mitt humör och mina känslor varit helt upp och ner. allt från nästan deprimerad och arg till gråtmild och kär. Känner mig väldigt annorlunda. Hjärtklappning, och snurrig. Lite lätt ömma bröst. BIM 4/1. Återstår att se.

• josssa
    mammaochlillav skrev 2017-01-02 22:49:12 följande:

Har bim på söndag, 8/1, har regelbunden cykel så den brukar komma när den ska komma. Men idag fick jag en liten liten blödning. Verkar dock bara vara det och bara en liten. Aldrig fått innan. Vad kan det bero på tro?

Kan ha varit en nidblödning då ägget fäster :)
  • josssa

Igår kväll tyckte jag att alla sängkläder STANK som om någon kastat upp, så började tvätta sängkläder mitt i natten. Kunde inte förstå vart stanken kom ifrån. Letade runt i hela sovrummet. Alldeles nyss upptäckte jag även en liten ljusrosa flytning när jag gick på toa. Nidblödning eller början på mensen- det återstår att se. BIM imorgon.

• josssa
    Mamma91a skrev 2017-01-03 16:19:05 följande:

När jag va gravid med dottern tyckte jag alltid att något luktade konstigt.

Med den graviditeten fick jag nidblödning ca 10 dagar efter äl.

Nu fick jag rosa flytningar 2 gånger på BIM men plussade BIM+1

Håller tummarna för dig

Tack! Jag får vackert vänta och se. Kommer inte mensen i veckan så gör jag ett test i helgen. Märklig situation man befinner sig i just nu. Denna ovisshet :)
  • josssa
    24årigtjejredoattblimamma skrev 2017-01-01 13:44:51 följande:

Hoppas hoppas!!! =) =)

Vi har bim samtidigt. Jag känner inte av så mycket. Lite kramper i magen och väldigt dålig hy men dålig hy får ofta men denna månaden tycker jag det varit väldigt dåligt. Kramp i magen har jag alltid haft sedan vi började försöka. Kroppen vill jävlas...

Börjar känna av något än?
  • josssa

Och för mig tror jag mensen kom idag. Rosa flytningar som inte tycks ge med sig. Typiskt.

• josssa
    24årigtjejredoattblimamma skrev 2017-01-04 15:07:38 följande:

Nej jag har fått min mens. 2 dagar tidigt till och med. Kom tillsammans med kramper och ont i ryggen samt extremt mycket blod med klumpar i. Troligtvis ett väldigt tidigt missfall.

Hur går det för dig ? Känt av något ?

Tycker jag kände mig lite annorlunda tidigare men idag kom rosa flytningar så antar att det är början på mensen. Brukar alltid få så någon dag innan mensen kommer ordentligt. Surt sa räven!
Svar på tråden BIM 1-15 januari