BIM 1-15 januari
Hejsan tjejer. Tänkte haka på här i gruppen, mensen kom idag så BIM nånstans emellan 7-15 januari.
Vi är ju två tjejer så vi kör insemination hemma och ska börja om nån vecka igen. Fick missfall för två månader sedan.
Hejsan tjejer. Tänkte haka på här i gruppen, mensen kom idag så BIM nånstans emellan 7-15 januari.
Vi är ju två tjejer så vi kör insemination hemma och ska börja om nån vecka igen. Fick missfall för två månader sedan.
Då våran donator inte kan nån dag framöver körde vi insemination idag, 2dagar till äl. Har inte förstora förhoppningar, men chansen finns ju iallafall..
BIM 11/1-17 alltså äl+6, känner ingenting än så länge. Hur är det för er andra? Några symptom?
Och ni som plussat, grattis och gott nytt år!
Samma BIM, tycker mig ha ömmare, tyngre bröst och lätt molvärk men avfärdar det som inbillning såhär tidigt :p
Ni som varit gravida tidigare, har ni drömt att ni fött och fått en liten skatt? Jag har haft två olika drömmar men om samma sak i två nätter nu..
är det bara för jag önskar så innerligt att det ska vara något eller kan det vara ett tecken på att en liten växer där inne? :)
Jag har tyvärr inte drömt. De gånger jag drömt så har jag inte vart gravid :(
Men det kan nog vara högst individuellt <3
Testade negativt här idag på BIM-5..
får försöka igen efter mensen.
Men stoooooort grattis till alla er som fått vackra plus! :D