• The__Rose

BIM 1-15 januari

Jag har BIM 2 januari men tänkte ta ett test på nyårsafton för om det skulle vara positivt så vore det mysigt att starta upp det nya året med en bebis i magen! ????

• The__Rose
    sweetcandy skrev 2016-12-19 20:14:13 följande:
    Gör de :) när jag plussa med min äldste son hade jag bim runt den 1/1 -13, jag plussade dagen innan nyår som va vår första bröllopsdag! :))
    ? James&Oliver ?
    Den här eviga väntan bara! Är dock vårt första riktiga försök. Slutade med mini-piller i september och har nu kommit igång med regelbunden mens! Har dock en sån otrolig längtan efter barn (förstår att vi alla har det) så kan knappt tänka på något annat än när jag ska få ta testet.
    Försöker och hitta tecken, vaknar och tänker, är jag inte lite illamående, är inte brösten väldigt ömma?! Rätt jobbigt! :/
  • The__Rose
    sweetcandy skrev 2016-12-20 09:27:59 följande:
    Åh ja längtan är ju enorm oavsett hur länge man försökt! Man blir lätt lite besatt av tanken, haha!

O de spelar ingen roll om man vet att de kan ta tid, man längtar och hoppas lika mycket ändå <3

Men äldsta tig det 2 år med yngsta tog det 1 år, och senaste graviditeten (som sluta i mf en vecka senare dock) tog det på 2: försöket, så det kan verkligen gå lite hur som helst!

Känner igen de där med att leta tecken! Alla mina grav har jag inte haft några tecken alls, men ändå går ja där och letar, hel tokigt haha
    ? James&Oliver ?
    Ja det är den verkligen! Och som du säger, spelar ingen roll att jag vet att det kan ta över 1 år jag längtar ihjäl mig nästan!

Åh, jobbigt med MF :/ är rädd att det ska ske när jag väl får ett positivt besked!

När har du BIM?

Hahah jaa och tyckte att jag mådde illa ett par dagar men nu har jag inte känt något alls! Blir typ galen på mig själv!

Hur gamla är dina barn nu?
  • The__Rose
    sweetcandy skrev 2016-12-20 16:39:57 följande:
    Ja de va lite drygt!! Men de va bara i v6 så man va ledsen typ en dag sen va de bra igen! :)

Jag skulle ha bim den 1/1, men äl verkar va sen. Hoppas den kommer snart! Skulle haft äl i söndags typ!

Haha ja man blir galen på sig själv! Att de ska va så svårt att slappna av!!

Min äldsta är 3 och yngsta skulle vara 1 nu, men han somna in när han va 4,5 månad, nu i februari i år :( föddes med blodsjukdomen FHL
    okej, hoppas jag känner så som du gjorde ifall jag drabbas av mf så tidigt :)

Jaha, jaa hoppas den kommer snart då! :) Håller tummarna!

haha, jaa!! Det går lixom inte alls just nu!

Men oj! :( Jag beklagar verkligen! Varma kramar till er! <3 
  • The__Rose
    sweetcandy skrev 2016-12-20 22:15:32 följande:
    Ja, men det är okej att sörja ett mf med <3 hade jag inte förlorat min pojke innan hade jag nog tagit de hårdare. Nu tänkte jag bara att denna bebis också säkert va sjuk. Och då kändes de bättre att de hände på en gång än senare!

Ja jag hoppas med, tycker de ökat lite på testerna, men det är fortfarande långt ifrån pos! Och inga känningar på ÄL. Hoppas till helgen kanske!!

Tack snälla <3 har vart ett tufft år! Men otroligt nog fixar man de ändå! Kroppen är fantastisk när man är i så stor sorg <3
    Ja det är det verkligen! Ja så är det säkert, tänker att det finns en anledning till ett mf! <3

Hmm! Dumma ägglossning, kom igen nu :)

Ja det kan jag bara tänka mig!! <3
  • The__Rose

Hur mår alla? Någon som har några känningar och börjar mer och mer misstänks att dom är gravida?

Jag känner inget alls och vet ju att det är tidigt men fasiken något litet vore ju trevligt! :/

• The__Rose
    anli00 skrev 2016-12-22 21:10:46 följande:
    Antingen så spelar min kropp mig världens spratt denna gång eller så är d nåt för har svullna men ej ömma bröst ( har alltid sjukt ont efter ÄL annars), tyngd o mer eller mindre konstant molvärk i magen sen i lördags, mer flytningar o nu även pos ÄL-test i 3 dgr. Har BIM den 30/12, ÄL 16/12,, så för tidigt o testa och borde va för tidigt o känna grav-symtom också så förhoppningarna är inte stora! Men min känsla finns där ändå....
    Ja förhoppningarna är verkligen stora! Känner inte heller något men har typ flytningar som är som äggvita och ibland molande värk och brösten är ömma ibland typ! Längtar bara tills jag kan ta ett test så jag vet!
  • The__Rose
    anli00 skrev 2016-12-22 22:25:18 följande:
    Ja visst gör man, men tänkte väl försöka hålla mig till slutet av nästa vecka iallafall om d fortsätter såhär
    Ja, jag tänkte ta ett test på nyårsafton, två dagar innan BIM :)
  • The__Rose

Jag tänkte ju ta ett gravtest på lördag, 2 dagar innan beräknad BIM. Tror ni att jag kan ta ett vanligt test eller är det bättre att jag köper ett clearblue early test?

• The__Rose
    sweetcandy skrev 2016-12-26 20:36:07 följande:

Varit lite frånvarande över julen här.. hur går de för er?

Här har det ännu inte dykt upp någon ÄL :( är på dag 22 idag och det lilla testen stegrade försvann och ersattes med näst intill blanka test!

Åh vad tråkigt att du inte haft äl än :( hoppas den kommer snart!

Jag vet knappt vad jag ska känns, är trött och får typ mensvärk då och då. Men det är det!

Förhoppningen finns där samtidigt som jag är så rädd att det inte visar något, längtar så efter barn :(
  • The__Rose
    sweetcandy skrev 2016-12-26 22:26:14 följande:
    Ja hoppas! Så frustrerande när det inte händer något!

Åh hoppas de kan va ett tecken då :)
    Jag kollade i den här "den här dagen" på fb, att för 4 år sedan gjorde jag en statusuppdatering om att jag va så trött och nån fråga om jag va gravid, men de trodde jag inte då! Men de va jag :D

Hoppas verkligen du får ett plus snart <3
    Ja förstår det! :(

Jag har turen som haft regelbunden mens dom senaste månaderna så hoppas det fortsätter så ifall det inte blir något plus den här gången!

<3
  • The__Rose
    Firago skrev 2016-12-27 12:10:36 följande:
    Tror inte du behöver ta ett clearblue early test, räcker med ett vanligt clearblue test som du kan använda 4 dagar innan BIM :)
    Tack snälla! <3
  • The__Rose
    Mamma91a skrev 2016-12-28 15:09:36 följande:

Någon mer en jag som testar på nyårsafton ?:)

Jag ska testas på nyår, har beräknad BIM 2/1 :)
  • The__Rose

Tycker att alla mina eventuella tecken på att det fanns en liten chans att jag faktiskt är gravid har försvunnit! :'(

• The__Rose
    Mamma91a skrev 2016-12-29 10:53:29 följande:
    Va kul:) då håller vi tummarna för oss som testar då :)
    Ja! Jag testade dock idag och det var negativt plus att jag tycker att alla eventuella symptom har försvunnit så känner mig inte så hoppfull! :(
  • The__Rose
    sweetcandy skrev 2016-12-29 20:00:53 följande:

Nu är ÄL över för denna gång! Bara den där milslånga väntan på BIM nu då!!

Funderar på att be min man gömma alla "billliga" tester, och så bara ha kvar dom lite dyrare CB tester å testa tidigast dagen innan BIM. Hahaha tror ni man lyckas hålla sig med att vänta så länge?

? James&Oliver ?
    Haha förmodligen inte! Jag skulle absolut inte testa förens på nyårsafton och testade med en teststicka från testlagret idag! :P
  • The__Rose
    Mamma91a skrev 2016-12-30 20:05:24 följande:

Testade mig idag. Visade gravid :)

Grattis :)
  • The__Rose
    Firago skrev 2016-12-31 10:54:16 följande:
    Usch vad tråkigt :( vi håller tummarna för nästa månad! Nytt år, ny start {#emotions_dlg.flower}
    Jaaa!! Verkligen!! Bara och ta nya tag! :)
Svar på tråden BIM 1-15 januari