• Lajvaren

Stora bröst

Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

• Svar på tråden Stora bröst
  • Anonym (Umm)
    Anonym (75E) skrev 2023-12-30 16:14:34 följande:
    Hahahaha, i min första post höll jag mig till ämnet och la till en mindre offtopic-notering. Är snarare bekräftelseknarkarna som slänger in bilder som avvek från vad TS frågade om. 

Kanske dags för dig att ta en kurs i att komma över lättkränkthet också... Livet blir så mycket lättare då. Cool
    En mindre offtopic notering där du klankar ner på andra människor. Kallar folk överviktiga och fejk etc. 
    Ja det är verkligen ett vettigt beteende. 
    Inte kränkt alls men jävligt less på människor som du, människor som ser sig bättre än andra o måste spy ur sig det. 🤮
    Livet blir bra trevligare utan sånna som dig absolut. 
  • Anonym (75E)
    Anonym (Umm) skrev 2023-12-30 16:51:17 följande:
    En mindre offtopic notering där du klankar ner på andra människor. Kallar folk överviktiga och fejk etc. 
    Ja det är verkligen ett vettigt beteende. 
    Inte kränkt alls men jävligt less på människor som du, människor som ser sig bättre än andra o måste spy ur sig det. 🤮
    Livet blir bra trevligare utan sånna som dig absolut. 
    Jag förstår att sanningen kan vara väldigt provocerande för vissa, men då kanske man inte ska söka bekräftelse på det sättet. Hur osäker är man liksom när man vill lägga ut tuttbilder (där man döljer ansiktet) i en frågetråd där bilder inte var frågan och där man uppenbart hoppas på att okända creeps ska heja på beteendet så man känner sig lite uppskattad för stunden trots att folk egentligen helt struntar i tuttägaren. Men visst, för likes-knarkaren är det en quickfix för att stilla bekräftelsebehovet för stunden. 
  • Anonym (M2)
    Anonym (Uah) skrev 2023-12-30 16:49:38 följande:

Ser ut som juver. inte vackert med enorma tanks 

Väldigt vackert med dem.
  • Anonym (Boy)
    Anonym (boobs) skrev 2023-12-26 10:37:49 följande:

Önskar en fortsatt god jul Kyss

Önskar dig och dina stora tuttar ett riktigt gott nytt år!
  • Anonym (Joul26)
    ShoutCast skrev 2023-12-31 02:13:03 följande:

Min byst, med BH.

Jäklar! Dom vart stora! 
  • Anonym (Joul26)
    ShoutCast skrev 2023-12-31 02:13:03 följande:

Min byst, med BH.

Kan man få se dom utan bh kanske????!!!! Vore intressant Flört
  • ShoutCast
    Anonym (Joul26) skrev 2023-12-31 03:39:58 följande:
    Så här ser det ut.
  • Anonym (Snygg & trygg i sig själv)
    Anonym (Joul26) skrev 2023-12-31 03:39:58 följande:
    Sånt får ni ta privat. Detta är varken nån bild eller sextråd.
  • Anonym (Joul26)
    Anonym (Snygg & trygg i sig själv) skrev 2023-12-31 03:47:21 följande:
    Sånt får ni ta privat. Detta är varken nån bild eller sextråd.
    Inte???